Gå til innhold

hva sereverer dere i barnebursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min blir snart 3 år og er usikker på jeg skal serevere.

tenkte små pizza, fruktfat, gele og en kake.

hva serverer dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi pleier å feire bursdagen hans ute i skogen, så vi serverer kanskje litt andre ting, men jeg kan jo fortelle det allikevel.

2 års dagen: Pølse med brød og lompe, saft, muffins med ansikt på (av marsipan, melis, non stop). Twist og kaffe i tillegg til de voksne.

3 års dagen: Pølse med brød og lompe, pannekaker som vi stekte på takke over bålet, sjokoladekake med seigmenn, saft, godteposer til skattejakt i skogen (med en kjærlighet, noen gullpenger, drops, bruspulver og ballonger) Kaffe i tillegg til de voksne.

Jeg syntes dine forslag hørtes kjempebra ut! (Men hvordan får du laget minipizza til så mange barn? Eller kanskje dere ikke blir så mange? Vi inviterer hele barnehagen, så jeg hadde aldri orka å lage pizza til alle de!) hehehehe...

Skrevet

Vi serverer pølser (storebror er skikkelig pølsegutt- kunne spist pølser hver dag hvis han fikk bestemme) med tilbehør, gele og kaker. Lager alltid alt for mye kaker, så lurt med kun en kake :). Frukt er jo og lurt, de fleste barn er veldig glad i oppskåret frukt. Topper du det event med is og, vil jeg tro de er i himmelen ;)

Skrevet

nei er ikke så mange barn. ber bare de som er på hans alder. har ikke så stor plass..

og så er han kjempe kresen... :)

morro og se at dere gjør det på en annen måte :)

Skrevet

Høres bra ut.. kunne ønske min gutt likte pløser.. han liker ikke kaker heller.. så derefor frukt. men gele liker han.... :) barn flest er vel glad i det.

skal ha voksen selskap dagen etter... da blir det rester i fra dagen før. mamma tar med en kake. svigerinda mi tar med en kake og farmoren min tar med en :) heldig er jeg... jeg hater og bake kaker. men mamma og dem elsker og bake.

Men kaka til barnebursdagen skal jeg bake, og så pynter jeg om mannen når gutten sover.. så et tips her om monstertruck bane så det blir det i år.. :)

Skrevet

monstertruckbane høres imponerende ut!!! lykke til med kakebaking og bursdag :)

Skrevet

Vi har pølser eller pizza. 2 hjemmelaga pizza holder lenge til de vi pleier å be. Blir vel mer i år på 5 års dagen til storebror... så vet ikke hva jeg skal ha av mat =)

Vi har ikke barneselskap enda. innviterer bare venner og familie =))

Skrevet

Vi holder barneselskap og familieselskap på samme dag. Så vi har koldtbord med masse god mat. Samt 2 kaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...