...♥... Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Er det vanlig å ta bilder før eller etter vielsen...? Jeg har bestandig trodd at brudeparet tok bilder av fotograf etter vielsen, men så hørte jeg her en dag at det slettes ikke var vanlig, men at de fleste tar bildene før vielsen... Hva gjorde dere i bryllupet deres?
Misti Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 kommer jo litt ann på hvor sen vielsen er da.. vi tok bilder etter på, hadde ikke vært aktuelt og ta de før altså. første gang han så meg skulle være når jeg gikk opp kirkegulvet. har 1 år bryllupsdag i morgen=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Det er vel etter vielsen som er mest vanlig vel? Det var ihvertfall det vi gjorde; vi ble tatt bilder av mens gjestene minglet og drakk champagne i hagen.
...♥... Skrevet 1. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2009 Vielsen er klokken 13.30, så det er god tid til fotografering på formiddagen... Og hvis vi skal fotografere etter vielsen, blir vel middagen fryktelig sen...? Hmm...
Misti Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Takk da burde dere rekke bilder etter vielsen uten at det blir alt for sent med middag. kommer jo litt ann på om det er langt til der du skal ta bilder? Men jeg tror du fint kan belage deg på bilder etter på om det er det du vil. Ha en velkomstdrink og no smått gjestene kan tygge på.. uansett koselig at de kan prate litt før dere kommer
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Vi hadde vielsen på ca samme tidspunkt, og middag kl 17- gikk fin-fint det! Er noe med å beholde spenningen, og ikke røpe kjole osv på forhånd, pluss at bildene skal stråle "lykkelig og nygift!!" Men selvsagt, det er ditt bryllup, og helt opp til dere hvordan DERE velger å gjøre det såklart;)
...♥... Skrevet 1. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2009 Ja, det er noe med at jeg vil bevare spenningen til kirken også da... Og ikke røpe kjolen FØR vielsen liksom.. Men vi har jo fryktelig god tid før vielsen, så det hadde jo forsåvidt ikke gjort noe... Må tenke litt på den gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå