Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 noen som kan anbefale koldtbord i bergen til ca 30-35 personer der det er nok mat, men som samtidig ikke er alt for dyrt????
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Gjerne. Bruker selv Arnavågen restaurant ved slike anledninger. Mer enn nok mat (jeg pleier alltid å bestille "til 18" når vi blir 16-17, da har vi i praksis påleggsmat i dagevis etterpå. Og våre gjester kan nok ikke kalles småspiste, vil tro apetitten snarere ligger litt over gjennomsnittet). Svært god mat og fint anrettet. Eneste det kan bli litt snautt av er brød, så har alltid et ekstra brød på lager. Noen ganger må det "åpnes". Koldtbordet koster kr 185/person, jeg pleier alltid også å bestille betasuppe som varmrett, denne er fantastisk fyldig og god. Denne bestiller du litervis. Koster rundt kr 100/liter og jeg pleier å regne 3 pr liter. Så da havner vi totalt på kr 215-220(pers. Bare husk, om du bestiller betasuppe: Flatbrød følger ikke automatisk med, det må du spesifisere at du vil ha. Tlf: 5524 1521.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Prøv Holmedals, de er kjempe flinke. Vet ikke noe om priser men..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Flinke, men MEGET dyre. Kr 325 pr person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå