mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Nå som det nærmer seg er det jo lurt å ha bagen stående klar, men hva putter dere oppi??
meg & to små vampyrer Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Min er ikke så avansert:) 2-3 behagelige bukser 3 topper ammebher gode truser + nettingtruser bind ammeinnlegg toalettsaker klær + teppe til babyen klesskift til mannen helsekort selvfølgelig! Mannen får ta med kamera når det setter i gang. Vi bor 10 minutters gange fra sykehuset, så om jeg skulle måtte ligge lenge eller trenge noe mer da kan mannen hente det seinere.
25 år gammel mamma Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Tja si det!! Tenker jeg snart bør pakke litt, men var sen med det da nr.1 kom også,men glemte en hel del da. Sånn som hårbørste bl.a. glad mannen min kjøpte det da han kom på morgen etter fødsel på kvelden gitt.. Jeg er i uke 37 så ting kan jo skje snart å så. Skal pakke litt i morgen eller noe,skal hvertfall få ordnet med toalettsaker og noe småtteri!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå