baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Dro på kk igjen igår formiddag pga mye nedpress og menssmerter. Ble målt til 2 cm åpning og myk og moden livmorhals. I.o.m at jeg skal ha planlagt KS pga tidligere komplikasjoner i forb. med en styrtfødsel ble jeg lagt inn på føden til observasjon. Men så kl.23 bestemte de seg for å sende meg hjem. Så nå går jeg her da med like mye vondt, og er livredd for å havne i fødsel...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 skjønner at det er skremmende å tenke på at fødselen plutselig starter av seg selv.jeg skal selv ha ks om 17 dager og har mye vonde kynnere, mensmurringer og nedpress...jeg er også engstelig for at det skal starte og jeg ikke rekker sykehuset...sist var jeg i aktiv fødsel i 53 minutter!(men det gikk greit)..men jeg må ta ks av medisinske årsaker, så jeg bør unngå vaginal fødsel;-/ du får bare ringe sykehuset hver gang du føler deg urolig, sånn at du ikke risikerer å gå i fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå