Gå til innhold

blod??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta kontakt med gynekolog. Det kan jo selvfølgekig oppstå blødning etter samleie. Dersom du er sikker på at det ikke er det anbefaler jeg å søke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg opplevde dette i helgen, søndag kveld blødde jeg en del egentlig, friskt rødt blod, og fikk selvfølgelig fullstendig panikk, og reiste ned på legevakten, der ble jeg bare sendt hjem igjen med beskjed om at det så ut som det var en abort som var på gang, jeg er nå 13 uker. Så jeg måtte bare reise hjem igjen, kjempe trist og helt fortvila, sov ikke mye natt til mandag, men mandag morgen ringte jeg til min gynekolog for og høre om time, og det fikk jeg samme dagen, og da jeg kom dit og fikk tatt ultralyd var alt i skjønneste orden, babyen bevegde seg rundt og hjertet slo som det skulle.. Det var en infeksjon, som hadde forårsaket disse blødningene.. altså ingen fare:) og jeg kunne reise hjem, lykkeligere enn noensinne=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det vanlig å blø etter samleie? hvorfor? og kan det være farlig? evt når blir det farlig? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd bittelitt mørkt blod de siste 3 dagene... Merket det først som misfarget utflod, og så var det plutselig en del mørkt blod på dopapiret (fikk helt panikk da ja...), deretter har det vært bittelitt mørkt blod på dopapir og svakt spor i trusa... Var hos legen og tok UL i går hvor hjertet til babyen slo og den sprellet som bare det :)))) Men skal tilbake på torsdag hvis det ikke har sluttet å blø... Så blir nok en tur til da ja.

Blir kjempefortvilet over dette, er livredd for å miste babyen. Er min nr 2. Blødde en gang med nr 1 også (12+0), men det var annerledes - kom da en del ferskt blod en gang og deretter ikke noe mer. Nå slutter det jo aldri, skikkelig skummelt synes jeg.

Er 13+2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har også hatt bittelitt brunlig blod, trodde også dette var misfarget utflod før eg oppdaget at det var blod.

Vert hos legen idag, han sa at over halvparten av alle gravide blør mer eller mindre i svangerskapet og at de fleste føder friske babyer.

fikk alikavell time til UL idag klokka ett.. spent og ganske nervøs..

 

Det er vanlig å blø litt etter sex ja, veit ikkje korfor, men det er vist ikkje farlig i det heile tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er UL unnagjort, og den viste en sprelsk liten krabat som nesten gjorde salto i magen:) utrolig kjekt å se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i uke 7 da jeg etter å ha vært i elendig form i 1 uke begynte å blø, jeg blødde i 8 dager og var 100% sikker på at jeg hadde hatt en spontan abort.

Etter å ikke fått mensen på nytt i august nå tok jeg i går en graviditetstest, og den viste gravid.. !

 

Har ultralyd-time i morgen tidlig for å sjekke at alt står bra til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...