Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Bor i blokk og de over meg hadde fest i går. musikken dundra og gikk til i 4 tiden. Ikke akkurat lett å sove i men jeg gadd ikke klage jeg vet da skrur de bare opp istede for ned. (de har fest slik minst en gang i mnd.) Nå for 5 minutter siden satt jeg på musikk her nede. Jeg har ikke akkurat et musikkanlegg, bare laptop med ekstra høytalere og jeg har barn som sover så jeg spiller ikke akkurat høyt. Men tror de jaggu ikke at mannen i huset der kom og klaget.................. Kan jo ikke drive å spille musikk så tidelig på morran, Og jeg må få ungene mine til å slutte å bråke sånn. Må jo tenke på naboene. (foresten ikke mine unger han hadde hørt da, som sagt ho ene mi sover og ho andre sitter å tegner.) Ja du tenkte jo på naboene i natt når det var så mye bass på hele lufta vibrerte sa jeg. Og spurte hvorfor han syntes det var greit å bråke fra 23:00 (stille tiden begynner da.) til 4 om natta men ikke når klokka nesten er 10 og stilletiden har vært over i mange timer
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Han svarte ingenting bare snudde seg og gikk.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 haha, godt gjort! for en tufs altså. noen vet å ta seg til rette.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Hahahahaha. Jeg tenker på naboene mine. De har et par karaokefester i året, og er dritfulle og rauter rundt på plena, midt på natta. Men mine barn banner de etter kl 9 på morgenen i helga.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Å så deilig å få sagt det på en sånn måte jeg hadde gått og smilt hele dagen!! Men stakkars nabo da.. han burde jo få sovet ut etter en slitsom natt. Forøvrig burde han levere nabovarsel om slik fest på forhånd.. Synes en gang i mnden var MYE.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Jeg er uenig i dette med nabovarsel. Man opphever ikke politivedtekter bare ved å informere om at "nå skal jeg ha fest".
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Ja en gang i mnd er karnsje mye men tidligere før de fikk barn var det fra fredag klokka 8 på kvelden til søndag morgen, hver helg så er egentlig ganske fornøyd nå som det bare er en kveld/natt i mnd. Heldigvis er det ingen av de andre naboene som har fest mer en karnsje max 2 ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Så utrolig bra! :-D :-D Herlig å fått tatt igjen på en så fin måte at den andre ikke kan bli sint! Du kunne jo ha vært en som sto på døra deres om natta og til slutt ringte politiet for å få slutt på bråket. Men hevnen er søtere om de festet intetanende til morgenkvisten for så å bli vekket uten å kunne klage på det. Når det gjelder nabovarsel så brukte vi å henge opp et i gangen da vi bodde i blokk og skulle ha fest. Det var jo veldig sjelden, kanskje et par ganger i året. Vi skrev hvilken dag og sånn ca når vi ville gi oss (skulle på byen og måtte ta buss, så tidspunkt var alltid klart på forhånd) og det var jo gjerne bare en time eller så etter "stilletiden" i helgen. Men det er jo litt rart at man skal kunne "oppheve vedtekter" med en slik lapp ja :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Det som er greit med å henge opp lapp, er jo at da er naboene klar over at nå kan det bli noe bråk. Der jeg bodde før så hang stort sett alle opp lapp, men ble det bråk utover så kom de ikke unna regelverket. Husker en episode der styreformann personlig gikk inn å skrudde av anlegget. Ble mye ordbruk om at dette hadde han ikke lov til, da han ikke hadde noe med å komme ubedtt inn i hans leilighet. Og styreformann sa bare kaldt å rolig "du har heller ikke lov å bråke slik kl 4 på morran". Så kom politiet og jagde ut alle som ikke hadde adresse til den leiligheten.. Dette var en fest som var ekstrem... var flasker/kopper/glass som ble kasta rundt i leiligheten og ut av balkongen.. Og hyl som hørtes ut som voldtekt. Så var nok derfor politiet tok seg tid å komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå