Elsker jenta si<3 Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Skal ikke ha mensen før om 6-7 dager,men har kanskje en følelse av at det sitter en liten spire... Vil så gjerne ta test idag,men viser de positiv da??
...♥... Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Oi! Så spennende da!! Aner egentlig ikke om den viser positivt så tidlig, men dersom den viser at du ikke er gravid, kan du fortsatt være det... Ikke sikkert testen slår ut så tidlig:) Må oppdatere oss her når du har tatt test da!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Er noen få som kan teste så tidlig og få pos svar (om de er gravide).. Men Clearblue sin kan teste inntil 4 dager før.. Vil nok anbefale deg å vente til den dagen du forventer mensen.. Lykke til =)
frk Nilsen Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Jeg testet positivt 4-5 dager før, men det var fordi jeg hadde bommet på tellinga og trodde jeg var 2-3 dager over...
...♥... Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Jeg tok testen to dager før.. Og den viste veldig positivt!
Elsker jenta si<3 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2009 ok,takk for svar... Er jeg gravid er det ikke planlagt,men velkommen likevel=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå