Mikkemamma<3 Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Har en gutt på 5 uker som bare sovner ved puppen. Nå har det begynt å gå utover melkeproduksjonen slik at jeg nesten ikke har melk.. Alt startet med at jeg fikk brystbetennelse og måtte begynne på penicillin. Har hatt fin vektoppgang til nå også, men nå går det nedover.. Flere som har opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre?
Squirrel79 Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Jeg hadde dette problemet på kveldstid med mini når han var på samme alder (er 6 måneder nå). Jeg endte med å pumpe meg til kveldsmåltidet. Lot han ta puppen helt til han bare sovnet, og gikk så over til flaske. da holdt han seg våken og spiste. Dette er selvfølgelig ikke noen endelig løsning, men det virker midlertidig til du finner ut hvorfor mini'n din sovner ved puppen. Det kan være at melka kommer tregt og at han sliter seg ut ved å suge? Jeg fant det aldri ut, og angrer litt på at jeg ikke gjorde mer for å finne det ut. Jeg fortsatte å gi flaske, og nærmere 2 måneder ga jeg litt erstatning. Nå har jeg sluttet helt å amme, for han mista fullstendig interessen for puppen.
Mikkemamma<3 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 Har prøvd å pumpe og gi på flaske, men han vil ikke ha det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå