Gå til innhold

Nok en våkennatt =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimelig LEI av masrier og nedpress nå... jeg blir bare frustrert og lei meg av at kroppen bare tuller sånn med meg!! men er bare 38+2, så er vel enda noen uker igjen med H******E =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg sååå godt!! Dette er en stygg lek noen ganger, og det eneste man kan si er å være så tålmodig man kan.. (og jeg hater det!!) Har hatt slike smerter fra og til i 4 uker nå, så jeg vet hvor lei man kan bli. Nå er jeg 1 uke på overtid, og magan er sprengt..hehe. Smerter, smerter og atter smerter, men man blir jo nesten vandt til det..:(

Håper du finner noe å fordrive tiden med, og at du finner muligheter for å hvile så godt du kan. Hvile bør gå foran alt, om du får det til..

Skrevet

Hvordan er maserier i forhold til kynnere (vonde kynnere)? Nedpress kjennes det som stikninger/sting nedover?

Skrevet

Hadde min dumme natt igår. I natt svimte jeg rett og slett av og sov utrolig godt! Spiste paracet for menssmertene da, orket ikke mer.

Har ti dager til termin, men vet jeg går over, så da er jeg liksom på 10/24 dager nedtellingen..

Hater de siste ukene med disse smertene.. glemmer for hver gang hvor plagsom det er (heldigvis) men husker nå hvor sliten jeg var på slutten.

De sier man modnes av disse plagene, men forrige gang gikk vannet 8 dager over terminen og jeg hadde null åpning eller modning (og da hadde jeg samme plager) jenta var ute etter to timer med vonde rier likevel, så det gjorde jo ikke noe.

Men det vil jo si jeg hadde vondt for ingenting :( jaja. Ut kommer de jo til slutt, alikevel.

Skrevet

Masriene er som veldig vonde kynnere som aldri utarter seg til noe, og nedpress kan virke litt som stikking i starten, men etterhvert kjennes det ut som bebis holder på å borre hode sitt laaangt ned i bekkenet =P

Ja, det er et slit når man blir "lurt" sånn, men vi får bare tenke at det er godt for NOE =) Merker jeg er i litt bedre humør nå enn da jeg skrev innlegget i morges ;-) Ikke greit å være gravid og HORMONBOMBE!! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...