2prinsesserogbim Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Håper det skjer noe... 7 min mellom... I tillegg har eg løs mage og gått på do flere ganger... Og etter hver sammentrekning så blir det sjau i magen, den lille tar av... hehe... Super kvalm...
chiquetita Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Tettere rier eller? Det øres ut som noe er på gang ja, spennende!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 oj, hjelpe meg, allerede. kos går da med deg nå???
♥2 små gull♥ Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Tror kanskje jeg hadde håpet at den ville holde seg der litt lenger jeg, men... Er jo ingen drøm å få et prematurbarn. Men hver sin lyst! Lykke til hvertfall! Må nesten si jeg håper det stopper opp jeg da, for barnets skyld.
2 Hærligheter! Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Off,enig med ho ovenfor her.Håper det stopper opp,og at babyen holder seg inne ett par uker til!
♥2 små gull♥ Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Hm... i ste sto det da her at du hadde termin 4. september? Merkelig... kan man slette egne innlegg nå eller? Kanskje jeg leste det i en annen tråd.
2prinsesserogbim Skrevet 1. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2009 Nå er vel dere alle glad. for det stoppet kl 5 i dagmorges...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 er du ikke litt glad selv for at det ikke starter riktig enda? vet ikke hvor mange uker du er, men ser jo at sept er nevnt over, og da er det jo hvertfall en mnd igjen...selv om det mest sannsynlig går helt greit med babyen nå, så er det jo en fordel om h'n blir i magen hvertfall en uke eller to til;-) men , uansett lykke til videre, babyen kommer jo når den kommer!
2prinsesserogbim Skrevet 1. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2009 Ja den kommer når den kommer og kalrt hadde den hatt godt av å vere der litt til så klart... Men ikke alle svangerskap er en dans på roser, og det har vertfall ikke mitt vert... For meg så kan denne babyen komme.. Men kommer den ikke så er den jo ikke klar så klart.. men rekner med den er 3 kilo nå og det hadde passet meg fint med en liten baby denne gangen og ikke på 5 kilo, mest fordi eg har veldig lyst å føde vaginalt denne gangen.. Har trangt bekken så noe stor baby får ikke eg ut.. Men viss en ikke kan si sine meninger og ønsker her inne så tror eg at eg holder meg unna resten av tiden her.
FlightlessBird Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 skjønner deg veldig godt jeg Alexandra! Dessuten er man lei etter et langt tøft svangerskap, og babyen vil jo klare seg fint så nærme termin! Får håpe lille nurket ikke drøyer så altfor lenge da... Det er ikke mulig å bli satt i gang litt før da, siden du har stor sjans for et stort barn?? Klem fra meg
2prinsesserogbim Skrevet 1. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. august 2009 Godt det faktisk er noen som forstår... Håper de setter meg i gang i uke 38 om ingenting har skjedd før... Går på kontroller annenkver uke da tar de også vekstkontroll.. skal på kontroll på tirsdag så da får eg se ka de sier...
chiquetita Skrevet 1. august 2009 #13 Skrevet 1. august 2009 Lykke til, det er du som vet best om den lille og du har det best ved å være inni eller utenfor magen. 4 uker før klarer den seg helt utmerket. Fatt mot!
DenSatt! Skrevet 1. august 2009 #14 Skrevet 1. august 2009 Hei. Det er leit å måtte slite i svangerskapet. Håper den siste tia di som gravid blir fin uansett om du har ei eller 5 uker igjen. Stå på.
Gjest Skrevet 2. august 2009 #15 Skrevet 2. august 2009 Jeg må si jeg forstår HI, men ville mye heller gått til over prematurgrensen og bedt om keisersnitt. Du har jo en veldig god grunn! Dere som sier 4 og 5 uker for tidlig ikke er noe å bry seg om; Nei det er faktisk ikke alltid på greit som dere sier, alle er forskjellige vet dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå