Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hei:) Er det noen her som som har vært på det store outletet i Vestby? Er det bra??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Jeg synes det er kjempebra. Massevis av klær. En del er ganske dyrt og en del er veldig billig. Dameklær, herreklær, barneklær, sko og interiør. Absolutt verdt turen!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 synes det er kjempe dårlig. av herreklær hadde de jo bare sånne klær bestefaren min går med, i dameklær hadde de bare str XL og oppover... og mye stygt også
The Bad Gal Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Tok turen dit i vinter, ble utrolig skuffa, var mye merkelig der, og fant ikke noe system over noe som helst der! Eneste jeg kjøpte var en Polarn&Pyret t-skjorte til vesla, vel verdt kjøreturen og de to timene i bilkø i snøstorm, blæh. Aldri mer.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 okay takk takk!! salad fingers: utrolig kjipt at du ble så skuffa!!
3 er nok! Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Jeg ble også skuffa, enig i at det ikke var noe system der, alt var rotete og slengt utovet, og det er riktig at det var sinnsykt mye "bestefar-klær " der
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 unnskyld at jeg spør, men hva er outlet?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Åh.. takk for svar - og beklager til HI her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå