Gå til innhold

Nå driter vi i alt og stikker!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei denne drittplassen!! Får ikke ny leilighet, får ikke jobb, får ikke full barnehageplass, blablabla, alt er bare dritt for tida!

Så nå vurderer vi å pakke alt og flytte til en annen by! Er bare redd for hvordan barna kommer til å få det. Her bor de ikke så langt unna besteforeldre på begge sider, har noen få kompiser og de liker seg veldig godt i barnehagen.

Er det veldig egoistisk av oss å flytte????

Vanskelig dette!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn omstiller seg fortere enn voksne. Flytt hvis du vil. De vil nok bli lykkelige på ny plass fort som f. Lykke til!

Skrevet

Ååååhhh akkurat det jeg ønsket å høre!! :D

Skrevet

Barn tilpasser seg det meste. Men dere må tenke på at det ikke er garantert bedre andre steder. Pluss at dere mister nettverket, det må ikke undervurderes.

Skrevet

Det vet vi! har vert uten nettverk før! men kjenner faktisk mange som bor i den andre byen!

HI

Skrevet

Lykke til. Er foreldrene fornøyde, så har barna det godt.

Skrevet

Go for it! Barn finner lekekompiser overalt, selv mens de venter på at man skal få betalt i kassa på matbutikken, så har de funnet noen å leke med i mellomtida:-)

Er deilig med en "ny start" på nytt sted, og besteforeldre kan man reise på besøk til/ få besøk av i helger og ferier, er litt godt å leve sitt eget liv uten å ha familien springende på dørene daglig.

Skrevet

- ta sjansen, sier nå jeg. Har gjort det selv, både som voksen og som barn (med min mor)

Hvordan skal dere fungere som familie når dere aldri får realisert noen drømmer? Bare det med jobben er jo kjempekjedelig.

Økonomien lider og da vil man etterhvert føle man ofrer for mye.

Besteforeldrene kan reise og dere også. Om dere er flinke til å besøke hverandre, kan det bli mye mer kvalitetstid sammen med familien selv om det blir lit mer sjelden ;)

Barna vil få nye venner og gjennom dem kan dere knytte nye nettverk med foreldre osv. Lykke til. Høres spennende ut.. :)

Skrevet

Er så kjekt å høre at dere ikke syntest dette var en helt idiotisk tanke! Tror vi bare gjør det! Spennende;D

HI

Skrevet

jeg støtter dere i dette ja:-)

det er som de andre sier,barna omstiller seg og det går jo an reise til besteforeldre.

og ja,så lenge foreldre er fornøyde,er barna det:-))

ønsker dere lykke til jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...