Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Kan noen beskrive sånn ca. hvordan det føltes / føles den første gangen dere kjenner liv i magen? Er snart i uke 14, og gleder meg masse:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 I uke16 kjente jeg noe som kan beskrives som å ha en liten fisk i magen som sprella med halen Trodde ikke helt på hva jeg kjente med en gang, og tenkte at det var sikkert luft, men fant etterhvert ut at det var nok babyen ja Det er en helt spesiell følelse å kjenne babyen for første gang, det er sånne ting man aldri glemmer tror jeg, hvert spark var spesiellt senere også, men den første gangen man skjønner hva det er er en gledesfølelse man bare må oppleve for å forstå! Gled deg til det første sparket/sprellet kommer, jeg husker jeg tenkte at dette skulle alle få oppleve en gang i livet, det er ikke rart morsfølelsen kicker inn for fullt for dette er jo en opplevelse bare mor og baby har sammen
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Så artig å høre Ja det er nok uten tvil et øyeblikk man ikke glemmer, og noe de aller fleste burde oppleve. Må bare ta tiden til hjelp, og vente i spenning nå Det skal bli så gøy:D
V.A.B Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 grusomt. men meg om det sikkert. blir bare verre og verre...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg kjennte den for første gang igår, er et innlegg lenger nede som jeg skrev rett etterpå Er 16 uker +++ idag, i natt da jeg ikke fikk sove heller satt jeg å hørte på musikk da det plutselig var noe som kjenntes ut som (nermeste jeg klarer beskrive) er som en fisk som sprella med halen! Etterpå kila det skikkeli akkort der jeg kjente sprelle.. Knall gøy.. Har smilt for meg selv i helde dag, ikke fortalt alle i familien enda og gleder meg som en unge på jul til å fortelle søskena mine det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå