Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Tok en test på dagen i dag, så på den i ca7-8 min, og den var negativ. Men 5 timer etterpå tar jeg en titt på den, og da er det en veldig veldig svak +... Samboeren trodde jeg så syner,men så faktisk en + han og. Leste på pakningen at etter 10 min gjaldt ikke resultatet, men har jo ett lite håp om at jeg er gravid. Noen som har opplevd en svak + og vært graavid /ikke vært gravid?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Ja, er det jeg og tipper. Skal ha mensen på søndag, så kan uansett være litt tidlig å teste.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 jepp, hadde svak pluss, men var ikke gravid
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Skjedde med meg. Fikk ikke noen streker. ikke kontrollstrek engang. Etter noen timer kom det streker i begge viduene. Var gravid.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Får vente i spenning til i morgen da. Samboeren tuller med at jeg bør holde meg til jeg kommer på apoteket i morgen med å tisse. Spørs om jeg greier dt. Han er ute å reiser neste eggløsningsperiode, så hadde vært så fint om det hadde klaffet nå. Har akkurat startet prøvingen på nr. 2, men er litt utålmodig;)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 trur du skal hive den testen din, ta og kjøpe en ny en - og husk å ta den når du har morgenurin i morgen
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 kjøpte en digital test i dag, og der sto det ikke gravid. Enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå