mylittlecat Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Først av alt, dette er IKKE noen big deal, men synes bare det var litt rart? Vil derfor bare høre med andre om hva dere synes Min eldste var på besøk hos en venninne. Da hun kom hjem om kvelden fortalte hun at de hadde vært å bowlet. "Å så koselig", tenkte jeg. "ja, så du skylder mora hennes 150 kr, jeg kunne bare ta de med neste gang jeg kommer" Joda, jeg forventer selvsagt ikke at de skal betale for min datter. Var jo ingen stor sum heller, men jeg synes det er greit å ringe andres foreldre og spørre om det er greit x blir med på .....??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 syns det er i overkant frekt å gjøre slikt jeg! Hadde nok sendt med penger, og ikke lagd noe sak av det, men hadde aldri gjort noe slikt selv!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jo jeg hadde ringt men da hadde jeg også sagt: trenger ikke å tenke på penger for dette ble brå bestemt. Men hvis det er noe de har planlagt at i dag skal de gjøre det og det så hadde vel jeg sett på det som en selvfølge at de hadde ringt og sagt: Vi har planer om å gjøre det og det, er det greit at x blir med, vi kan evt legge ut så lenge vi altså! eller noe i den duren! Gi penger til de i alle fall tilby å betale for datra di
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Jeg hadde betalt, men sagt at jeg synes det er veldig hyggelig om de kan spør først hvis det skjer lignende igjen. Jeg hadde aldri gjort slik. Jeg hadde faktisk ringt å spurt foreldrene først uansett og ikke krevd betaling med mindre aktiviteten var avtalt på forhånd.
mylittlecat Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2009 Har selvfølgelig betalt, men synes bare det var litt bakvendt måte å gjøre det på ) Jeg synes og det er greit å ringe å tilby å legge ut hvis noen skal med oss, eller så betaler vi. Kommer litt an på hva vi skal, da )
Mamman til M&E Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Meget snålt synes jeg. Hadde jeg tatt med et annet barn på en aktivitet uten at det var planlagt med barnets foreldre ville jeg ha betalt for dette barnet også, og ikke kreve penger i etterkant. Rett og slett frekt synes jeg da. Hadde selvsagt betalt pengene tilbake når de ber om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå