Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Ønsker svar fra MENN: Hvis du visste at du ikke ville bli avslørt - f eks du var bortreist ei helg eller på en jobbreise - finnes det da en eneste mann i live som IKKE ville vært utro mot kona/samboeren?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Vel, skal ikke prøve å påberope meg å noe her. Jeg tenker nok at ett hvilken som helst menneske kan la seg friste/føre med ut i noe de ville angre på etterpå. Jeg har forøvrig opplevd det motsatte - det var jeg som var bortreist og kona som var utro. For tiden venter vi barn, men vet ikke om det er mitt eller han andres. I dette skinner det vel igjennom at jeg tror ett hvert menneske kan feile, og jeg tror også at finnes tilgivelse og læring i det.
Far til tre Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg ville ikke vært utro, nei. Hvert enkelt par får vel finne ut av sine egne grenser, jeg fordømmer ikke andre, men jeg kunne ikke gjort det. I min verden er det rett og slett galt, det er en grense jeg ikke kan krysse.
Reych Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Du FAR TIL TRE, skulle ønske alle menn er som deg!
ellen-propellen Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Ærlig talt! Jeg ser at du ikke ønsker ett svar fra sånne som meg (kvinner), men gjør det uansett. Jeg vil leve sammen med min mann for resten av mitt liv:-) Vi har "hatt" hverandre i 15 år,og har ett kjempegodt og stabilt forhold. Og jeg kan ikke garantere at jeg ikke vil gjøre en feil (i løpet av resten av mitt liv). Jeg kan bli for full på danskebåten. Vi kan ha en elendig periode hvor vi hater hverandre, og jeg kan treffe en som er stikk motsatt av min mann. Jeg kan treffe en hvor gnistrene står,og hvor jeg smelter som smør. Han kan bli utsatt for alvorlig sykdom eller ulykke og ikke være i stand til å elske med meg lenger.Skal ikke jeg da ha ett sexliv lenger? Poenget mitt er at resten av livet er forhåpentligvis lenge, og utroskap er ikke det værste som kan skje i ett forhold. Om du er så snever at det er det eneste gale- da har livet mange overraskelser til deg. Og det finnes og mange mange kvinner som er utro.Prosentvis er vi like gode der.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Mann her! Har med årene kommet fram til at dersom forholdet ikke er sterkt nok til at utroskap er uinteressant, er forholdet ikke noe å samle på. Kort sagt: Fristes man av andre, gjør det slutt med dama tvert! Evt jobb forholdet på rett kjøl igjen først. Kan være verdt forsøket
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 ELLEN F! Du har rett på mange måter, men med din innstilling har du allerede fortalt underbevisstheten din at "under gitte omstendigheter" osv. F eks danskebåten. I fylla der slår kanskje denne stemmen fra bakhodet inn og sier "dette er en sånn situasjon der det er greit". Du har etter min mening altså åpnet en dør på gløtt, og det kommer du en eller annen gang til å snuble gjennom. Kanskje ville du gjort det uansett, men det går kjappere når du allerede har den på gløtt, om du skjønner mitt poeng. Gammel rundbrenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå