Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Ble så glad, det klødde i fingrene etter å teste siden mensen aldri dukket opp på tirsdag. Ble enda gladere av resultatet! Den var positiv!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer! Nå kan du se frem til 9 måneders helvete, avsluttet av et døgn i intense smerter. Så kan du se frem til et helt liv med konstante bekymringer for barnet, og de første 20 årene er krydret med slitsomme dager, slitsomme netter, sommerferier som er mer som sommer-boot camp, evinnelige diskusjoner med svigers hvor de alltid har rett og aldri sier at de har feil, penger som forsvinner ut i intet og ca 15 ferier til fornøyelsesparker. Gratulerer! ;-)
thea - M har gull i gulping Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 gratulerer:D det er det aller mest kosligste i hele verden. Håper du får en fin graviditet:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Hehe, stått opp på feil fot i dag 23:28? Gratulerer så masse Hi, kos deg masse med den voksende magen!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Hihi, takk Har allerede en på snart 2, så jeg har allerede begynt på noen punkter på lista di ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Takk alle sammen! Følte for å "rope det ut" til hele verden, men samtidig ikke offentliggjøre det for kjente riktig enda :-) HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 grattis var det du som hadde bestilt fra billige tester.no?
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer kjempemasse!!!! =) Utrolig spennende! Lykke til!! =) =)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 Hihi, bare en litt sliten mamma som hadde hylt høyt av frustrasjon om det viste seg at tredjemann var på vei! For nå har jeg bare 15 år igjen med sånn mas og ca 12 turer igjen til fornøyelsesparker... 23:28
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 HI her.. Ja, jeg hadde bestilt fra billige tester.no. Bestilte onsdag før fristen, fikk de i posten fredag Hadde bestilt de billige stavene, pluss cb. Begge ble positive. Måtte jo ta en av hver da samboeren min mente at vi måtte sjekke en gang til for å være sikker på at det ikke var feil resultat ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå