Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Dessverre så ser det ut som jeg også blir en del av gjengen her inne....barnefar vil ikke fortsette ekteskapet lenger men vi jobber litt med det, men har ikke så stor tro på det :S Det jeg lurer på er: Hvor mye penger MÅ man ha utbetalt hver mnd og hvor mye har dere da i boutgifter. Hva slags stønader kan man søke om? Jeg tjener ca 300 000.- i året. Utbet 18.000.- Har 2 små barn. 2,5 og 4,5 år. Får da ca 2000.- i barnetrygd. Vet dere hva jeg har krav på og hvor mye kan man forvente i bb. Far tjener 500 000.- i året. Jeg hadde blitt veldig glad for svar. Da jeg ser litt håpløst på dette....gruer meg til å måtte klare meg alene med ungene. Far vil ha ungene 1 døgn i uka og annenhver helg. Takker for svar....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Det du har rett på er: Overgangsstønd, redusert pga inntekt. Ved ca 380 000 mister du den helt. Denne er en 3-årig stønad - derav ordet overgangsstønad. En ekstra barnetrygd(ca 960 pr mnd) i forhold til antall barn. Stønad til barnepass; 64% av barnepassutgiftene minus matpenger. her kan du regne ut bidrag: http://www.nav.no/page?id=337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå