s82 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Har hatt noen hyppige litt vonde rier nå en halvtime.. håper det er min tur. Har term neste fredag. Please at det ikke stopper opp...
meg & to små vampyrer Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Lykke til! Håper du er i gang da:)
cakes Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 lykke til:) tror det er noe på gang her og.. har hatt regelmessige rier siden kl 12 i formiddag, først med 7min mellomrom, og ikke så veldig vonde. siden kl 18 i kveld har det vært 5min mellomrom og nå blir de bare vondere og vondere.. har ikke termin før om 5september da, så dette er en liten utålmodig frøken som er på vei ut.
2prinsesserogbim Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Har også regelmessige rier nå med 7 min mellom... Håper det skjer noe... termin 4 sept.. Men den lille er velkommen.. Ikkje kjempe vonde endo.. Bare håper det ikke stopper opp her heller... er super kvalm også...
chiquetita Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Jeg heier på dere! Får ikke sove pga urolige bein, superirriterende så hold meg gjerne oppdatert i løpe av nattten. Lykke til
nynne78 Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Blir litt missunnelig på dere som er våkne pga rier. jeg er bare våken... To dager over termin og ingen særlige tegn til at noe skjer. Blir helt på gråten av å tenke på at det enda kan gå flere dager... Lykke til dere som er i gang!!
Alle oss:) Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Samme her! Våken, men ikke på grunn av rier eller andre fødselslignende aktiviteter:(... 5 dager til termin. Får ikke sove pga bekkenløsning. Ligger bare og snur meg fra side til side (noe som i seg selv er en stor prosess) hele natta, så nå ga jeg opp for en stund. Spiser litt og ser ut på en blikkstille fjord i morgensola og blir helt dårlig. Lyst til å ro, men klarer ikke sitte i båten:( Ellers er det dårlige tegn på fødsel her, gitt... noen vonde kynnere i løpet av natten, men ingen regelmessige. Ingen tegn til verken slimpropp eller vann, heller. Ja bortsett fra i føtter og hender da:p... Håper virkelig jeg slipper å gå så mye lenger, for så mye søvn blir det visst ikke på meg den siste tiden. Så, misunnelig på dere som er i gang, men lykke til!!
s82 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2009 2 og en halvtime med ganske vonde rier, så stoppet det... Æsj, er helt mørbanket i magen idag og masse kynnere..
meg & to små vampyrer Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Æsj, ikke noe særlig. Håper det tar seg opp igjen da;)
cakes Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 stoppet opp for meg og:( etter en natt på sykehuset.. det er modent og 2cm åpning, men jeg har jo 4 uker til termin så de gjør jo ikke noe for å hjelpe meg igang. og det er jo greit det, for babyens skyld.. så da fikk vi dra hjem og vente på mer vondt. slapper bedre av hjemme.. men, nå er det bare masse masrier som kommer og går som dem vil. snufs.. men de sa på sykehuset at det var visst veldig vanlig for 3gangs fødende at dette skjedde da, at det kom tidlige og kraftige rier som egentlig ikke gjorde så mye mer enn å åpne litt og være plagsomme. livmora jobber hardere og begynner tidligere for flergangsfødende ble jeg forklart. er jo greit å vite hvorfor, men jeg hadde så vonde rier i går at jeg var sikker på at det hvertfall var 5cm åpning.. men nei. det dumme er at jeg kommer til å drøye for lenge når de faktisk skjer noe, fordi jeg ikke merker forskjell. får håpe vannet går eller noe så jeg skjønner at det faktisk er nyttige rier og ikke sånn som i natt:)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Uff, det der hørtes ikke bra ut. Håper det skjer noe nyttig og åpnende snart;)
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 Hei! Jeg var også en tur på sykehuset i dag, hatt masse kynnere og maserier en stund, men i dag var de mye vondere. Er kun 34 uker, så var litt usikker på om det prøvde å stoppe det hvis noe var i gang. Fikk samme beskjed fra legen om at flergangsfødende ( er 3 gangs ) ofte begynte mye tidligere med maserier, skikkelig kjipt hvis man skal gå sånn i mange uker til...er helt utslitt..krampe i magen hele tiden, vanskelig å puste bare man reiser seg...og så to aktive barn i tillegg da...sukk...litt klaging men, får satse på at det roer seg ned, jeg har jo en stund igjen. Ingen ting er klart så håper den blir der litt til...lykke til til dere andre som er fødeklare...skal sende over litt fødestøv... )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå