Meg og bøllegutta!! Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 MInstegutten på 2 1/2 år sier noen ganger at han har vondt i beinet/beina. Skjedde ikveld når vi var ute på tur i skogen. Tok han ut av bilsetet og da sa han at han hadde vondt og ville bli båret. Han halter ikke. Bar han litt og han gikk litt selv. Så plutselig slutter han å klage over det og resten av turen løper han rundt...................... Han var veldig trøtt idag etter å ha sovet borte i natt og lagt seg sent så det gjør jo alle vondter og plager verre........... Har skjedd et par ganger før også.En gang på morgenen. Da hadde han sittet en stund på saofaen og sette på Tv og så kommer han plutselig ut på kjøkkent og sier han har vondt.. Jeg tenkkte at han kanskje hadde sitti litt feil sånn at beinet hadde "sovnet" for plutselig er det ikke vondt lenger han har også våknet en natt og grått og sagt at han har vondt............ Han er en veldig aktiv gutt somm er i full fart her dag dagen lang : ) Noen som har opplevd lignende?
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Storesøster på 4 år har hatt det samme i alle fall 1 år, om ikke lenger. Hun klager på vondt i beina, klarer ikke å gå selv, vil krype eller bli bært. Det varer som regel ikke så lenge. Det kommer til alle døgnets tider, også om kvelden/natten. Tror jeg har vært oppe hos henne også fordi hun gråt om natten. Hun klager på vondt i beina eller på vondt i knærne.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Takk for svar : ) Høres akkurat ut som mini her.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Ja det er nok bare voksesmerter som du sier. Jeg gjør ingenting utenom å trøste og gi henne tid. Jeg hadde også en del voksesmerter når jeg var yngre. Håper det går over snart =)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2009 Det har bare vært noen få ganger, men jeg lurer jo også på om han sier det for å bli båret hehe............ at han har sett at det funker : ) For når storebror begynte å hoppe og sprette ovet grøfter og andre morsomme ting så hadde han plutslig ikke vondt lenger ; ) Når han hikker så sier han at han har vondt i halsen så "vondt" er jo et litt di fust begrep også ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå