Gå til innhold

Lekker jeg fostervann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har plutselig trusa blitt skikkelig gjennomvåt,og buksa fuktig. Truseinnlegg også,når jeg har brukt det. Ikveld satt jeg på senga m truse på,og det var en våt flekk der. Er 5mnd på vei. Er det vanlig med tynn utflod,eller hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt legevakten eller ihvertfall fastlegen og hørt med de.

 

Et par uker før min termin i forrige svangerskap, så gikk vannet mitt og jeg hadde vannavgang i over 5 dager før de satt i gang fødselen. Og i hele den uken så lakk jeg fostervann. Måtte knipe igjen hele dagen.

Men det er vel forskjell på å lekke fostervann og at vannet har gått...

Skrevet

i mitt første svangerskap lakk jeg også fostervann, så det kan nesten høres sånn ut med deg.

ring føden med en gang å hør.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...