sjettejuli Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 I det siste har plutselig trusa blitt skikkelig gjennomvåt,og buksa fuktig. Truseinnlegg også,når jeg har brukt det. Ikveld satt jeg på senga m truse på,og det var en våt flekk der. Er 5mnd på vei. Er det vanlig med tynn utflod,eller hva kan det være?
To tette og ei badehette ;) Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Oi, hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt legevakten eller ihvertfall fastlegen og hørt med de. Et par uker før min termin i forrige svangerskap, så gikk vannet mitt og jeg hadde vannavgang i over 5 dager før de satt i gang fødselen. Og i hele den uken så lakk jeg fostervann. Måtte knipe igjen hele dagen. Men det er vel forskjell på å lekke fostervann og at vannet har gått...
alvilde Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 i mitt første svangerskap lakk jeg også fostervann, så det kan nesten høres sånn ut med deg. ring føden med en gang å hør. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå