Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Ungene mine har akkurat vært på ferie hos besteforeldrene og har kommet tilbake å fortalt at dem "mistet" tannkremen. Istedenfor å kjøpe ny har dem ikke pusset tennene i 4 dager! Jeg er så sur men mannen sier jeg overreagerer.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Karius og Baktus tar ikke ferie vet du...
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Jeg hadde også blitt sur! Synes det var unødvendig av besteforeldrene. De kunne jo godt bare kjøpt en ny tannkrem som evnt. kunne vært hos dem hvis de var redde for de få kr.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Takk men jeg får visst ikke lov å si noe mot svigermor, håper hun mister alle tennene sine!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 "Får ikke lov" til å si i mot svigermor??? Du kan vel si hva du vil! Men man trenger jo ikke bli uhøflig og lage en livslang krangel av den grunn. Bare ringe å høre om det stemmer at barna ikke har pusset tennene på fire dager? Og hvorfor de i så fall fant det logisk å tillate dette?
Cat.68 Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Jeg trur faktisk jeg også hadde blitt sur.Jeg har lagt min sjel i at tannpuss skal bli en god og vel innarbeidet vane hos mine barn og de har altid glatt pusset tennene uten protester.Jeg hadde ikke latt det bli en kampsak, og jeg hadde oversett det, men sur hadde jeg blitt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Det går fint an å pusse tenner uten tannkrem - det er faktisk selve kontakten mellom tennene og børsten som fjerner belegget. Syns dine svigerforeldre er late og egoistiske, og jeg syns du godt kan droppe et hint til dem om at dette IKKE er ok, og at du syns vanlig hygiene er et must også når barna overnatter borte. Tannpuss hører inn under kategorien vanlig hygiene. De ville vel ikke droppet å tørke seg bak under påskudd av å ha mistet dopapiret...? Hvis dette blir en vane, kan dere vurdere å ikke ha barna på overnattingsbesøk der. Det bør svi litt for besteforeldrene å oppføre seg sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå