MammanTilEmma❤ Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 har i det siste kjent stikking i underlivet, kommer sånn pluttselig å er egentlig ganske ubehagelig, noen gang så kjennes det ut som ungen vil ut på en måte samtidig ... hva kan det være?? skvett jo til litt når stikkinga kommer, e jo uten nå forvarsel..
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har det på samme måten, og har hatt det en par uker. Er visst baby som driver og fester seg i bekkenet, et godt tegn mao. Men vondt er det!!
MammanTilEmma❤ Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 kjennes jo ut som et knivstikk vettu, men vare jo bare 1 sek da heldigvis:-)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Ja, men skvetter skikkelig til når det kommer! Og spesielt hvis jeg er ute å går...ser sikkert litt merkelig ut!
journalistmarit Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Ja, det er hodet som fester seg! Jeg har hatt stikking siste uka, og da jeg var på kontroll i går, var hodet festet. Hadde visst glemt det fra forrige gang!
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Hvor lang tid tar det før det er festet da?
Lille_Knøttet Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 hei! jeg har også hatt denne stikkinga en stund nå..skikkelig ubehagelig..kommer oftere og oftere nå om dagen:( knivstikk i 1-2 sek. er den beste beskrivelsen jeg kan gi også..Men er det slik at man kan ha denne stikkingen ved at babyen fester seg med rumpa ned også? eller er det kun ved at hodet fester seg? grunnen til at jeg lurer er fordi at da jeg var hos jordmor i uke 32 klarte hun ikke å kjenne hva som var opp og hva som var ned. Hun trodde kanskje hodet var ned, men var usikker siden jeg uken før hadde vært på¨3d ul og da lå lille knøttet med rumpa ned, og jeg trodde ikke hun hadde forandret stilling siden da..Nå har det jo gått nesten 4 uker siden da, og jeg håper at hun har snudd seg, men jeg har ikke merket den store forandringen..så jeg tviler...kanskje stikkingen er et godt tegn?
*Bo*og*Junior* Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Jeg og sliter med slike stikkninger i under livet. Dette er hodet som fester seg, og det i rundt som strekker på seg. Jeg merker mer til stikkningene om jeg gjør brå bevegelser, eller er mye i bevegelse. Snakket med JM om dette for noen dager siden, og fikk da konstantert at baby ligger med hodet ned.
koala Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har også slike nålestikk i livmorhalsen men på mandag så jeg på UL at hun lå med rumpa ned. Kan jo ha snudd seg siden da men er vel lite trolig i 36.uke. Skal til legen neste fredag og får vel sjekket det da, er nå 35+6
heisim Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Jeg har også sånne stikninger, og har hatt det i flere uker. Fortsatt er ingenting festet her, så det kan vel være individuelt og... er 33+4 idag.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 jeg tror ikke det er hodet som fester seg. Jeg har hatt det i mange uker nå, og hodet er festet for mange uker siden.. Er i uke 40 nå. Det er ikke heller nedpress da?
MammanTilEmma❤ Skrevet 1. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. august 2009 var til legen på mandag å da fikk jeg beskjed om at hode holdt på å festa seg, stikking har jeg hadd i vartfall 4 uker no.. men mer is det siste egentlig..
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 1. august 2009 #13 Skrevet 1. august 2009 Har hadd noe stikking, mensmurring rett under skambenet de siste par dagene . Er dette et tegn på at hun holder på å feste seg? Er i uke35.
MillyMy Skrevet 1. august 2009 #14 Skrevet 1. august 2009 har hatt den stikkinga sia uke 27. Er i uke 30 nå idag. Var hos jordmor på onsdagen. å hun sa at ungen lå nå i hodeleie å den har festet seg (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå