Gå til innhold

Hvilken sko strl. bruker deres gutter på 16 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig.

Skulle kjope nye sko til gutten min idag. Det er mellom 23 og 24, men det er vanskelig og måle med denne lille sprellemannen. Skoen har ikke målesåle....

Men, 23 og 24....Hjelpe meg! Datteren min på 4 1/2 bruker 26. Han er bare 16 mnd. he-he.

Er dette vanlig for gutter? Andre med så store gutte fotter der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsten er 17 mnd og bruker 23. Litt større en gjennomsnittet så vidt jeg vet. Men så er han betraktelig større en gjennomsnittet også. Eldste på snart 5 bruker 30-31.

Skrevet

hehe, min eldste fikk sine første sko da han var nesten 15 mnd. De var i str 25...:) Nå er han 3år+7mnd og bruker 31/32.. Vesla på 18 mnd bruker 24 i sko. De har arvet de store føttene til mammaen sin..

Skrevet

Hmmm... 1 mnd. eldre og en strl. mindre. Min gutt må ha digre fotter, he-he. Mamma Mia - han ble 16 mnd. for 3 dager siden.

5 åringen med strl. 30-31, er det goså en gutt?

Jeg har 2 jenter fra for på 4 1/2 og 6. De bruker 26 og 29.

Gutte fotter, LOL!

(ps! har ikke norsk o på tastaturet)

Skrevet

Mine gutter har hatt 23 i den alderen, ja.

Minsten er nå 2,5 år og bruker str 27, så gutter er nok ofte større i beina :-)

Skrevet

OI - Lykke!

Ja, det var store fotter! Det er kanskje ikke så unormalt da, med 23 for en gutt på 16 mnd. Trodde ikke mine egne oyne her i dag jeg.

Mamma med store fotter her også. 39/40 for svangerskap. 40/41 etter 3 svangerskap. Merkelige greier det der......de vokser. må være tyngdekraften som 'flater de ut', he-he.

Skrevet

5 åringen er ei jente. Men så er hun 118-119 cm også. Minsten er vel rundt 90 cm.

Skrevet

Jeg har goså gått fra 39 til 41 etter to svangerskap... :o(

Skrevet

jeg har brei fot, og bruker 41/42 jeg... Sliter veldig med å finne sko ja! Joggesko er greit, det tar jeg på herreavd, men pensko har jeg lite av...

Broren min bruker 46, så vi er en big-foot-family (mamma bruker 41-42, pappa 45-46, så vi var nødt til å bli slik:)) Håpte at barna skulle arve samboers normale fot (han bruker 43/44) men nei..

Skrevet

Eldste "flytta inn i" str. 22 på den alderen. Begynte på 21 eit par mnd tidlegare. No er han snart 4 og har akkurat gått opp i 27.

Trur nok gutteføtter er større enn jenteføtter allerede når ungane berre er småbarn, lillejenta vår sine føtter blei str 22 ca 1/2 år seinare enn broren sine.

Skrevet

Huff - det kjenenr jeg gijen 'Lykke'. Jeg har også ikke bare en stor fot, men en bred fot. Skikkelig 'svommefotter', LOL!

Det går mye i joggesko og adnre lave, myke sko som former seg lett, he-he.

I tillegg er jeg 180 cm, så og finne pensko er ikke lett her heller.

Alle fine sko har for tynne strapper, for tynne heler, for hoye heler...

Skrevet

gutten min er enda bare 15 mnd, men bruker 20 og 21 i sko :)

Skrevet

minsten her på 18 mndr bruker 24 nå..

Vesla mi brukte 24 da hun var 16 mndr.. Nå er hun snart 6 år og bruker str 33..

Skrevet

Gutten min er 19 måneder og bruker strl 20. Han er liten for alderen da:o)

Skrevet

ja, det er ikke mye moro.. Sånn til hverdags bruker jeg mye crocs da, det funker jo veldig greit :)

Skrevet

He-he - jeg har 2 par Crocs. Inne crocs og ute crocs!

Skrevet

jeg har *host* 3 par, og vurderer et par til :) Jobb-crocs, hjemme-crocs (liker ikke fargen så godt lengre) og Mary janes, som jeg bruker til skjørt o.l. Mary Janes-ene er litt ødelagt da, ene reimen røyk, så jeg MÅ jo ha meg et nytt par :)

Skrevet

min gutt på 16 mnd bruker 22 i sko. Han fekk skoene i vår så han har hatt dei lenge. Søstera på 2,5 bruker 26

Skrevet

Men, Mary Jane er jo smale ift vanlige crocs. Så det er 'penskoene' dine? he-he - veldig bra! Har ikke provd de, men de ser smalere ut. LOL!

Skrevet

Mary Janes-ene mine bruker jeg i alle uformelle besøk ja :) Dvs da jeg skulle på navnefest forleden hadde jeg et problem, da måtte jeg ta på noen pensko som egentlig er for smale...

Mary Jane er smalere ja, og jeg husker jeg angret da jeg fikk de. Men crocs går seg jo så vannvittig ut, så etter en stund var de akkurat passelig, mens de vanlige er jo alt for breie..:) Bestiller fra usa, så får ikke prøvd på forhånd heller :)

Skrevet

Bestiller du på Taylor? jeg kjopte mine når jeg bodde i USA. Tile hele fam, he-he. Jentene mine trenger nye, tenkte jeg skulle bestille fra Journeys eller Dillards og få de sendt til venniner i USA.

Skrevet

jupp, bestiller på taylor ja. De har tjent goode penger på meg :) Skal bestille til meg og samboeren min, men tenkte å vente litt, og se om de setter ned prisen i løpet av aug/sept.

Skrevet

Lilleplutt er snart 17mnd - bruker 23:) Han har også enormt brede føtter, så vi sliter med å finne sko som passer...

Skrevet

Hear, hear! Min lille kjempe har store, brede fotter med veldig hoy vrist i tillegg.

Kun brede sko med borrelås og ekstra plass under vristen som fungerer. Har slitt med og finne sko vi også.

Skrevet

Jepp - samme problem her i gården! Var full stemning i heimen da vi på jakt etter gode sandaler i skinn måtte gi opp kampen og kjøpe adidas med borrelås i stedet............. say no more;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...