Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Altså dere som kan litt om "produkter", kan dere hjelpe meg. Jeg er veldig lite flink til å ta vare på huden min, smører meg aldri inn, aldri i mitt liv brukt en rensekrem osv. Har liksom ikke hatt det store behovet. MEN, nå har jeg fått så mange store porer med sort gøgg i på nesa. Har dere noen tips til en skikkelig god "ansiktsrens" (eller hva det heter) som funker på et sånt problem?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg er veldig glad i Dermalogica serien, den kjøpes hos hudpleie, eller på nettet. (husk 200 kr grensen når du bestiller fra utlandet, men det er jo mye mye rimeligere feks på Ebay) Du har kanskje blandingshud, dvs en fetere t-sone; panne nese og hake? Da trenger du produkter for fetere hud. Jeg anbefaler å ta en time hos hudpleier, så får du produkter tilpasset din huddtype. Ellers har jeg også forelsket meg i No7 fra apoteket, utrolig bra serie, men mest for tørr hud tror jeg. Biotherm fra parfyrmeri og Vichy fra apotek har også gode produkter. Du bør bruke en skrubbkr. først så ansiktsmaske et par ganger i uka. Ellers rensekrem eller skum hver morgen og kveld,etterfulgt av ansiktsvann og en god dag og nattkrem. Lykke til:-))
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Vet du hva? det eneste som har funket på meg er Roaccutan. Det er en tung medisin, men til gjengjeld tar den ALT av kviser, sorte prikker og til og med det eneste middelet som tar fine rynker;) Dette er det eneste som fjerner fine rynker i huden. Men dette er vanskelig å få bare med sorte prikker. En skal være plaget av skikkelige kviser for å få dette. Jeg tar ikke godt vare på huden min, vasker med Vaseline intensive care og smører ansiktet med hudkremen(bodylotion) i samme serie. Jeg er snart 40, men ingen tipper over 30;) Røyker og drikker gjør jeg også, i tillegg til mye stress;) Så du kan trøste deg med at når du har slik blandingshud, så blir du sent gammel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå