Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Er det flere her som har oppdaget klamydia-infeksjon etter at dere ble gravide? Og har dere hatt noen problemer med det i svangerskapet i så fall?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Ja, oppdaget det i uke 8, hadde visst hatt det i årevis. Fikk en antibiotikakur, ingen problem.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Ja, jeg har også hatt det i 4 år. (Hvis jeg skal tro på at sambo ikke har vært utro) Er du redd for at det skal bli vanskelig for deg å bli gravid senere?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Nei, jeg har fått flere barn etter dette (dette var i første svangerskap) Alltid blitt gravid på første forsøk. Klamydia kan føre til betennelse i eggstokkene, det er dette som igjen kan føre til at eggstokkene blir tette og man blir steril. Du er jo gravid, så dette har jo ikke skjedd med deg:) http://www.lommelegen.no/333934/klamydia-og-sterilitet
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg hadde det med nr 2,fikk vite det i uke sju,gikk på antibiotika,og det var det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå