Gå til innhold

Ser dere "so you think you can dance"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser hvis jeg kommer på det. Jeg synes det er mest gøy de første gangene da, når så mange driter seg ut og det er mange dårlige dansere.

 

Synes det er litt kjedelig med sånn typisk balldans og sånn rolig ballett når de går i noe som ligner nattøy og bare tær.

 

Men det som var aller mest spennende, det var den norske utgaven =)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sett det noenganger, men husker ikke hvor og når det går...hehe:)

Skrevet

Dårlige?? Har du sett de første rundene da? Jeg er imponert over nivået de viser, har ikke greie på dans så jeg er vel kanskje lett å imponere...

 

Jeg likte også de norske utgavene og håper det kommer mer.

 

 

Skrevet

De dårlige når de velger ut hvem som går videre altså!! De som danser som he-man ol ha ha *lol* =P

 

 

Skrevet

Nå skjønte jeg hva du mente, trodde først du mente de første programmene du så uavhengig av hvor langt de var kommet i konkurransen.

Skrevet

Nei når har de jo kommet så langt det er jo bare super flinke dansere igjen!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...