Gå til innhold

Når dere vasker badet, hva vasker dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det hele badet, vask, do, dusj, støv ol. eller er det bare gulvet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Golv, vask, do.

Badekaret blir vaska før kvart bad. Dusjdørene er noko dritt, får dei ikkje fine. Og så er eg frykteleg dårleg på å tørke støv oppå skapet, det skjer veeldig sjeldan...

Skrevet

Ved "ukesvasken" hver lørdag er det snakk om "det hele". Altså golv og vegger(!), toalett, (inni og utenpå), vask/amatur/speil, bidet/amatur og dusjkabinett (inni og utenpå). I tillegg en rask vindusvask og tørke av lyspunktene). Og tilsvarende for gjestetoalettet nede.

Ved "mellomvask", som regel en gang pr uke på badet og to ganger pr uke på gjestetoalettet, er det snakk om golv, samt toalett og vask innside. Og "en kjapp en" på amaturen på vasken om denne ikke ser HELT fin ut.

Eldste gutten (snart 12) står for det hele :)

Skrevet

til helgen, så blir alt vasket, servant, wc, badekar, dusjdør og gulv.... servant og wc blir vel vasket en exstra gang i løpet av uka.... så hender det at gulvet blir støvsuget noen ekstra ganger, alt etter som....:)

Skrevet

Gulv, vask,speil og do. Dursjen tar jeg når jeg ser det trengs.

Skrevet

var hos en venninne som brukte samme dobørste som hun hadde i do til å vaske vask og badekar med, hjelper ikke med såpe da assa....

Skrevet

"Nød lærer naken kvinne å spinne" heter det jo. Og "bakterier", er ikke det et finere bilmerke det da?

Nei, vent nå litt......... "BMW" var det visst slike finere biler het. Men hva i all verden er "bakterier" for noe DA??

Skrevet

Da vasker jeg speil, vask og toalett i den rekkefølgen.

Støv og gulv tørker vi ved behov. Dusjen vasker vi når det trengs. Blir gjerne at det gjøres samtidig eller rett før dusjing. Dusjen er i et hjørne med glass vegger på 2 sider, og fliser på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...