Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Fått en kvise nedentil, litt vond.. (Men det er vel forde trusekanten gneger på den...) Sist jeg hadde sex, far i februar, med min eks, som jeg da hadde vært sammen med i 5 år. Burde jeg ta en tur til legen, eller er kviser nedentil "helt normalt". ?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Det er ikke ett inngrodd hår? Om barberer deg nedentil så kan inngrodde hår oppstå, og blir de lange nok under huden blir det raskt betent og vondt. Prøv å stikk hull på den og se om det kanskje kommer ett hår til syne!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Du har ikke bare en betent hårsekk etter barbering da? tregner ikke være værre enn som så.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Det er helt normalt:) Hvor lenge har du hatt den der? Jeg har noe som heter Hidrosadenitt selv, og det er litt mer enn småkviser, for å si det sånn. Normalt er visst det også.... Kjipt, for de er vonde, de.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Det er ikke ett betent hårstrå etter barbering. (jeg er en av de få? som ikke barberer seg) Er vel ca 1 uke siden jeg oppdaget den.. Kviselignende lite hump.. Også ligger den akkurat der hvor trusen går (dust). Ellers ingenting uvanlig å observere/lukte i området.. HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Da er det kanskje ikke værre enn en helt vanlig kvise, akkurat som de man får i panna og midt på nesa:p
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Ok. Krysser fingrene for at det er en helt vanlig kvise, som rota litt med gpsèn, og endte opp på helt feil sted. HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Herpes?? Vorte?? Disse to tingene er noe man kan få lenge etter man ar hatt sex.. altså flere mnd etter... Men kan også få det kort tid etter. Jeg er blitt smittet med herpes og på meg er det kviselignende og gjør veldig kvisevondt, veldig ømt!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 uff, får ikke håpe det er det. Men om den ikke forsvinner uti neste uke, så får jeg oppsøke en gynekolog. (Stoler ikke på allmenleger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå