Sara Rompompei Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Har dere noe på veggen i trappa? I såfall hva?
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har portretter av jentene, dvs tegnet og innrammet:)
Sara Rompompei Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Du har kunst med andre ord Er bildene store? Har hatt fotografier av forskjellige størrelser i en trappeoppgang tidligere. Men erfaringen min er at de aldri får henge i fred. Ungene er der og plukker og ser titt og stadig. Koselig det altså, men de blir jo alltid hengende på skjeve etterpå.
Ranveig R Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Vi har sett av den veggen til bilete og andre opphengbare kunstverk som ungane lagar (maleri og teikningar - då innramma, silkepapircollage, handavtrykk i gips osv).
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg skal ha etterhvert en "klessnor" der jeg henger tegninger som ungene har lagd og bilder av de.. Men først må veggen bli ferdig
gulda Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Vi har store vinduer på veggen midt i trappa, men på sideveggene har vi store bilder.
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Ingenting. Har vel 6 bilder på veggene totalt i hele huset.
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 hmmmmm jeg tipper de er ca 45 x 45. De får stort sett henge i fred, men så er ikke jentene spes plukkete av seg heller. Heldigvis:)
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 har tre "store" vegger i trappa, og på "bakveggen", for å kalle den det, så har jeg bibliotek. Skikkelige hyller fra vegg til vegg, stappfulle av bøker. Må ha en hylle til også, og har til og med skaffet meg bibliotekstige! På de to andre veggene har jeg foreløpig ingenting, fordi det er helt nymalt, men har planer om litt kunst og kanskje noen bilder av gullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå