Gå til innhold

Regntøy til de minste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket regntøy er best til de minste...altså de på ett år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Reflex sitt, jeg! -mykt, og etter min mening solid. Vi har brukt det og HH sitt til alle 4, og er mest fornøyd med Reflex sitt akkurat nå. Jobber i barneh også, og ser "Reflex- ungene" som regel er tørre. Synes og det er ok m sydvest i stedet for hette da det er lettere å snu hodet m den :-)

Skrevet

Jeg har reflex og bamse (lindex) til min sønn på 1,5 år.

Bamse kjøpte jeg da han var knappe året og syns at det var veldig bra, er også veldig slitesterkt. regnjakka er forret med flecce så den er også varm og god;) ikke er det stivt heller så er behagelig og bevege seg i;)

Reflex sitt har jeg ikke testa ut skikkelig da jeg nettopp har kjøp det til han...

Skrevet

reimatec! :) hærlige heldresser som holder de tørre og gode. når det blir kaldere finnes det en fleecedress som du kan feste inni og som fungerer som for. :) Kjempefin!

Skrevet

Jeg synes jakken på reflexdressen virker svært ubehagelig, noe snuppa senere har bekreftet, den er alt for høy og du får ikke lukket den helt med mindre du har den langt opp i ansiktet.

Kjøpte nylig en dress på Cubus, kr 100 på salg, myk og bevegelig og den virker super, angrer på at jeg ikke hamstret inn flere størrelser"!!

Skrevet

Anbefaler ikke Reima!! Har hatt en dress, den sprakk i hele sømmen mellom beina i løpet av 3 uker.. Umulig å klage, sånt skjer ikke med Reima var svaret vi fikk. Det samme fikk ei anna jeg kjenner til svar. Vi hadde og ei lue til 1 åringen, den og sprakk i sømmen bak etter et par uker, klage?? Skjer ikke... Mange er sikkert fornøyd med Reima, men om du skulle få "mandagsvare" så kommer du ingen vei med å klage! Det ble forresten bekreftet fra barneh til dattera vår at hun ikke hadde rivd seg opp mellom beina.. den hadde bare sprekt, det samme sa hun andre som hadde opplevd det samme. -og jeg trenger vel ikke si at en ettåring ikke river sundt lua si bak når den sover i vogna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...