Iselilja Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hvordan ser en Randi ut? Og hvordan er hun? Tenker litt på det navnet til lillesøster som kommer. Synes det er koselig
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Er ikke mitt favorittnavn, men om du liker det så er det alt som har noe å si En randi er i mine øyne blond, høy, litt lubben og litt nerd... Bare fordi jeg kjenner ei randi som er slik
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Kan ikke si jeg likte navnet da jeg var liten, men jeg liker det nå. Jeg heter det selv, nemlig;) Randi er en guttejente, aktiv, smilende, mange venner. Men kan ha sine "hemmelige" sider. Det være seg en sjokolade innerst i skuffen på soverrommet, eller en fugl hun har funnet ute som har skadet seg, og som hun syns synd på og vil hjelpe. Kunnskapstørstig. Hvorfor er et vanlig ord å høre. Liker god mat, liker mammas fang og trøst(veldig glad i sin mamma, også som voksen;)), er et passelig slankt barn selv om matlysten er god. Prøver det meste, er ikke redd. Liker å se "skumle" filmer fra bak sofaryggen;) Ikke så lett å beskrive seg selv slik en var som liten, men dette sier noe om hva jeg selv husker.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 liker ikke randi i det hele tatt. mine assossiasjoner; hun har mørkt hår, kan få antydning til bart i tenåra. er harry. ikke grei. Pelle parafins bøljebænd. Ronny og Randi.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Navnet er forsåvidt helt greit, men det betyr tross alt kåt på engelsk....ville ikke valgt det pga det.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Hvordan en Randi ser ut og hvordan hun er, kan verkn jeg eller andre svare på. Ganske enkelt fordi Randi'er er like forskjellige som alle andre! Men Randi er et helt greitt navn, ganske fint synes jeg selv. Vil sikkert bli valgt her om det (usannsynlige) skulle skje at vi klarer å få barn nr 3 og at dette blir ei jente. Ikke det navnet jeg selv har HELT på topp, men at barn fører slektstradisjoner er også viktig i mine øyne. Og navnet er som sagt helt greitt og ganske fint i mine ører. At et slikt navn også signaliserer foreldre som har et edruelig forhold til navn og ikke foreldre som har pløyd navnebøker på jakt etter det særeste de kan finne er også positivt etter mitt syn. Men ellers er det nok barnet som skal gjøre ære på navnet, ikke navnet som skal gjøre ære på barnet!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Randi betyr faktisk vakker rådgiver:) Og det er da et vakkert navn å gi sitt barn:) Det kommer av Ragnfrid, hvor Ragn betyr råd, og frid betyr vakker(norrønt - fridr).
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Grusomt. Bare røykekjerringer på 50 som heter det.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Greit nok om hun holder seg unna land der det snakkes engelsk .
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 syntes navnet er fint,kjenner en Randi som er det snilleste menneske jeg vet om.Alltid blid,hjelpsom,generøs,utrolig glad i barn og veldig familiekjær.Dette er vel grunnen til at jeg syntes navnet er fint.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 Jeg synes det er fælt. Beklager. Jeg tenker rett og slett "grilldress" når jeg hører det. Men - det er ikke mitt barn, så da spiller det ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Navnet er helt ok så lenge det er på ei eldre dame Men syns ikke det passer til små :)Min mening, men folk må velge akuratt hvilket navn de vil selv.Viktigste er at dere som velger navnet liker det Men ville ikke valgt noe helt unormalt, da barnet kan bli mobbet for navnet sitt.. Om du syns Randi er fint, så velger du det o",)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #13 Skrevet 31. juli 2009 Mamma heter Randi, og hun er det flotteste mennesket jeg vet om. Snill, god, varm, smart og hjelpsom. Så jeg har bare gode assosiasjoner til navnet.
Tokatter_USA Skrevet 1. august 2009 #14 Skrevet 1. august 2009 Nok en gang, mange som heter Randy i USA. Det betyr ingenting der. Det kan være at det blir fnist litt i England eller Australia hvis en av disse mange Randy'er reiser dit, men hvis de er voksne mennesker med normal selvtillit, så tåler de det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå