Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Slik at nesten alle symptomer kan ikke bli helt borte.., men veldig mye mindre vondt fra samme dagen man begynner ta Tamiflu?? Feber nesten forsvinne osv??
FruTB Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Synes å huske og ha lest om en her inne som fikk det til sønnen sin, og han ble frisk etter 5 dager med tamiflu. Tamiflu skal vel gjøre deg friskere fort og mildne symptomene.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Sønnen min fikk 2 doser også fremstår han som frisk nå nesten... Han begynte bli dårlig tirsdag med slapphet.. Onsdag fikk han plutselig høy feber med veldig vondter overalt i kroppen.. Torsdag startet vi opp med tamiflu .. og i dag har jeg en ny unge.. ingen feber eller vondter... Synes nesten det er merkelig det gikk så fort og lett med dette svineriet... hehe...
Piken på landet Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Riktig som er skrevet her. Tamiflu er ikke noe vaksine mot influensa slik mange tror, men et middel for å dempe symtomene når sykdommen allerede har oppstått.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2009 Nei jeg vet at det ikke er noe vaksine.., vet også at han er fortsatt smittsom tross han er symptomfri.. Men lurer på andre sin erfaring med nye influensaen og tamiflu....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå