Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 jeg lurer på hvordan man melder seg på de ulike seminargruppene som finnes? og om det er førsteman til mølla for å komme på den gruppa man vil eller om det er en annen rangering? er ny student i år og har ikke mottatt studentweb passord ol., får man dette ved semesterstart?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Man velger gruppe på studentweb, er førstemann på mølla på de gruppene jeg har tatt før, men jeg vet at det går an å snakke med noen for å bytte hvis det er nødvendig (f.eks enslig forsørger som må ha undervisning når barnet er i bhg og ikke kl 18 eller at det krasjer med et annet fag) Lenge siden jeg starta, så husker ikke når jeg fikk passord og alt det der.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 ok takk! da skal jeg se om jeg ikke klarer å få tak i passordet og sånn til studentweb så fort som mulig sånn at jeg får den gruppa jeg vil:) Hvis noen her vet når man får passordet og sånn setter jeg pris på svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå