Gå til innhold

treff torsdag 9/8- hos naboen. kl 1900? kom igjen jenter!


mammatiloda

Anbefalte innlegg

hei hei, da håper jeg vi møtes til torsdag, selv har jeg ikke vært på bim treff før så syns det høres trivelig ut:)

bestiller bord men greit vite sånn noenlunde hvor mange vi blir...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er vel egentlig 6/8? Mamma har bursdag 2.og det er på søndag :) Du har sikkert sett på juli for andre torsdag i juli er 9. Jeg kommer til torsdag uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ser jeg har skrevet feil dato ja, litt distre for tiden:)

 

ses torsdag da, håper vi får med oss en liten gjeng!

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. ER ikke like langt på vei som dere andre, men kanskje det dukker opp noen fler som enda har en stund før de skal føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra! bare gøy det at vi er litt ulikt påvei, har ikke vært med på treff før jeg heller så tenkte det var påtide nå som det ikke er lenge til fødsel:)

 

ses torsdag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg også kommer, om det går greit?? Hehe...

 

Er selv 23uker på vei, med termin i des.

Er det mange som kommer?? Det er i morra, ikke sant? Litt feil datoer ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men møtes vi bare på utsiden eller står bordet på ett navn eller hvordan vet jeg hen jeg skal?? Hehe...

 

Og Naboen, er det der med biblioteket eller? Ved siden av Herlig Land kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos naboen er det nye stedet som ligger på hjørnet vis-a-vis Herligland, der Wintersborg lå før. Er ikke jeg som bestilte bord men tidligere har man bare bestilt på Bim eller gravidtreff el.l. så det er sikkert bare å høre med betjeningen om en ikke ser noen andre magedamer :) Ikke vanskelig å se på meg at jeg er gravid i alle fall :) (er i 37.uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare sjekke igjen om det er riktig dato i dag, skrev nemlig på kalenderen på den 13 :P Gleder meg til å se alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...