Gå til innhold

chicken nuggets

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan gravide spise chicken nuggets fra Mc Donald og burgerking?

Hilsen mumsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva får deg til å tro at hun som svarte vet det?

Skrevet

Såklart gravide kan spise det.

Æslig talt.

Men spesielt sunt er det ikke. Litt mye fett i det.

Men innimellom kan du unne deg det, HI!

Ta en salat sammen med det, du.

Skrevet

HI er sikkert en fet magge som sitter et sted og prøver å finne en unnskyldning for å skade babyen sin enda mer. Tenk på babyen din istedet du. Så NEI, jeg synes ikke gravide skal spise det.

Spis ren kyllingfilet istedet da vel. Men det gidder du sikkert ikke....

Skrevet

Normalt å takke for responsen er det ikke?, greit å forhøre seg om hva andre gravide spiser når det står så mye rart...

nebbsara;)

Skrevet

Ja, for av et par tre svar får du høre hva alle andre gravide spiser? he, he... mange unnskyldninger her ja... ;D

Skrevet

Herregud er det mulig....HI?,...spørsmålet gjelder ikke hvor mange nuggets man trøkker i seg, eller hvor ofte, bare generelt om det er trygt, ( stekt nok ) osv...- tviler på at gravide spiser junk hver enese dag i graviditeten..at det går an å være så f.... sur... - du er vel en ensom sjel du!!!!! - mensenraggen ;)

Skrevet

unskyldninger.....????...... stakkars!!!

Skrevet

noen er jo helt sinnsyke!!

svar på det mumsen (HI) spørr om da vel!!

ja!! spis nuggets!!!

(foresten, er nuggets fra mc donalds ren kyllingfilet)

Skrevet

Ja, for alt det gode fete sprøe som er utenfor nuggetsene er helt klart REN kyllingfilet. ;D Dere kan mye her, ser jeg. HAHAHAHAHAHHAHAH.....

Skrevet

men det gjør jo ingenting det, om det ikke er ren kyllingfilet?

men de sa de i en mcdonalds reklame, at nuggetsene nå var av ren kyllingfilet. selvsagt ikke det knasende frityrstekte skorpa utenpå, men det driter jeg i.

gravide spiser pommes, så hvorfor ikke nuggets?

Skrevet

hahahaha alt folk får seg til å si... mat fra mc donalds er da vel søren ikke bra for dem som ikke er gravide heller. Ikke alle som spiser der en gang innimellom er feite heller... merkelig eller hva? himmel å hav!!!!!

Skrevet

Ha, ha. Er så gøy å irritere dere, altså... ;p

Skrevet

TIL 19:O6!!

Tror du virkelig at folk drar på mc`n for å gå ned i vekt?, har du noen gang tenkt på det at den gravide du refser her kanskje aldri spiser der til vanlig?

- Det var ingen som spurte deg om hva fritert og frityr står for i det heletatt.

Spørsmålet omhandler om det er " trygt " å spise! -ikke om det er sunt å spise! - alle skjønner vel det... - bortsett fra deg tydeligvis!!!

Skrevet

TIL 19:14!!

Jeg tror virkelig ikke at folk drar på mc´n for å gå ned i vekt. Jeg har tenkt på at den gravide som jeg "refser" kanskje aldri spiser der til vanlig.

MEN hvis hun ikke gjør det, så er det vell ikke NÅ hun skal gjøre det? Eller mener du at det ER sunt for henne? For babyen? ;p

Skrevet

Ja du tror vel sikkert at hun nå skal starte sin middagskost på mc`n du nå...herregud...prøv å samle de gjenværende cellene da, så sparer du deg for mye negativt stress...forutinntatthet er vel en av dine beste egenskaper tenker jeg...

Om hun drar dit en gang, betyr vel ikke det at hun starter sin nye trend på mc`n?

- du er ganske frekk!!! Du unner deg sikkert noe engang i blant du også? -eller er det rogn 365 dager i året? ....ta noen runder med deg selv du, før du langer ut til andre;)

Skrevet

Jeg langer ikke ut på andre. Derimot så prøver jeg å ha det litt morsomt på deres bekostning. Dumme mammer som legger all sin tid på dib. Og tar alt som står her personlig.

He, he... var ikke vanskelig det her da... ;D

Skrevet

Nuggets med ni biter inneholder like mange kalorier som er anbefalt i en Grethe Roede middag! 450 kcal!!!

Nuggetsene er faktisk ganske magre til tross for at de stekt i frityrolje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...