meg & to små vampyrer Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hvor lenge over gjør de det? Og hvordan foregår slikt på SiV egentlig?
Miss Dynamite Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 jeg ble satt igang der. men jeg var en uke før termin. kom inn kl 10 på morgenen, ble undersøkt og fikk satt en modningspille... måtte ligge helt i ro i ..tja ca 2 timer. da kunne jeg gjøre hva jeg ville etterpå. vi gikk tur osv vi da. vi skulle bare komme tilbake hvis jeg merket noe som helst.hvis ikke, skulle jeg være tilbake etter 4 timer. fikk ny pille kl 16 for ingenting hadde skjedd. daaaa skjedde det med EN GANG. fikk masse rier. endte ikke så veldig bra, så kanskje like greit å ikke fortelle resten, men de er utrolig flinke der ope!! bortsett fra noen megger hehe lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Haha, ok, jeg kan tenke meg opptil flere horrible slutter. Men babyen overlevde? Jeg skal på overtidsvurdering på onsdag. Men jeg måtte visst ikke forvente å bli satt i gang da sa legen. Selv om jeg syns 14 dager over er mer enn nok da... Hmpf. Håper meggene har sommerferie forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå