Gå til innhold

Stripping/tøying

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på kontroll på sykehuset i går og da tøyde de livmorhalsen min.Etter det var det ganske stille bare litt murring.Men i går kveld kom det rosafarget utflod også fra i natt og til nå bare renner det gjennomsiktig tynt slim ut.Det renner hele tiden så jeg må fly på do hvert 10 min.Er det normalt at det skal renne så lenge?

Eller kan noe være i ferd med å skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter litt på denne :) Har selv det slik selv i kveld, kjenner det ei stund før at nå renner det, også springer jeg på do og da renner det tynt, gjennomsiktig slim. Har itillegg vonde kynnere ( eller er det modningsrier? ikke vet jeg) som kommer ca 5 gang i timen. Mye vondere enn de har vært tidligere, men vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter heller da jeg er førstegangs. Har 8 dager igjen til termin :)

Skrevet

Har termin samme dag vi da=)

Her renner det ennå.Helt blankt og tynt som vann.

Er førstegangs jeg også så er veldig uviten om dette er normalt eller hva det er for noe.

Ble tøyd første gang i går så har null peil.

Men leste at det gjerne er tegn på at det åpner seg mer.Men ikke vet jeg.Noen som vet?=)

Skrevet

Ja, det har vi :) Holder på enda her også, sikkerlig merkelig følelse synes jeg. Kjenner du magen spenner seg også eller? Har vært slik de siste 3 kveldene, men i løpet av natta har det gitt seg. Synes likevel det er vondere i kveld enn de to siste kveldene, så håper det skjer noe snart:)

Skrevet

hei, hvorfor blir dere tøyd? hørte ingen ting til det sist gang jeg, enda jeg lå på sykehuset i en uke før ungen kom pga høyt blodtrykk og vann i kroppen, men var ingen som gjorde noe sånt, måtte bare vente til fødselen kom i gang av seg selv, har tenkt å bruke sånn modningsakepunktur denne gangen,

Skrevet

Jeg blir tøyd for å komme fortere i fødsel og få større åpning=)

Sier ikke nei,takk til det.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...