Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor idag og hun strippet meg. Jeg hadde 1 cm åpning og var moden så det var jo positivt...Jordmor sa at dersom det funket så ville fødselen starte av seg selv innen 48 timer. Men hvis ikke fødselen er i gang så har jeg time på sykehuset på tirsdag kveld kl 18 for å bli satt igang!! JIPPI!

Så iløpet av de neste 4-5 dagene så har jeg min lille jente i armene mine :)

Jeg gleeeeeeeeder meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Nå er det ikke lenge igjen for deg!

Skrevet

Ja, lykke til. Jeg kan anbefale stripping. Med førstemann ble jeg strippet ved kontroll på sykehuset. Det funket for meg. Senere samme dag dvs ved midnatt gikk vannet og morgenen etter ble jenta født. Var glad jeg slapp å bli satt igang.

Skrevet

Å, du er så heldig:) Kunne ønske jeg så en ende på det selv. Lykke til, håper du kommer i gang av deg selv snarest;)

Skrevet

Sitter bare og "ser" etter tegn på at det er igang... Men enn så lenge så har det ikke skjedd noe.

Håper virkelig at det skjer av seg selv, det er jo det beste! Bagen er hvertfall pakket og alt er klart til avreise skulle det skje :)

Skrevet

He he, du kjenner det når det er i gang, twigsy;) Om du er i tvil, pleier man å bli mindre i tvil etter hvert som smertene tiltar.

Skrevet

hehe ja det var det jordmoren også sa.. Du bare VET når det er igang.

Er det 5 dager igjen til de vurderer deg for igangsetting? Håper babyen din bestemmer seg for å se dagens lys snart og at du slipper å vente så innmari lenge!

Jeg fikk nesten hakeslepp når jordmor spurte om hun skulle booke meg inn for igangsetting til tirsdag allerede. Hadde absolutt ikke regnet med det spm!! Men hun sa at verken hun eller sykehuset jeg skal føde på ikke likte at vi gikk noe særlig over 12 dager etter termindato. Hun prøvde å få meg inn mandag allerede men da var det visst fullt så da ble det tirsdagen istedenfor.

Skrevet

Ja, vurderingen er på onsdag. Når de evt gjør det, dvs setter i gang vet jeg ikke. Det trengte visst ikke bli onsdag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...