Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt sent ute men lurer på om det er noe vits å begynne med dette nå som det er kun 12 dager til termin? Men jeg tenkte jeg kunne høre med de som driver med dette. Så da lurer jeg på om noen har anbefalinger i Oslo? Jeg bor ved Storo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner snakket om en på Skøyen som var veldig flink. (Husker ikke hva det het, men søk på google, så finner du det sikkert.) Hun startet opp en uke eller en og en halv før fødsel, og mente det var litt i seneste laget, men hun hadde tro på at det funket. Har egentlig tenkt på akupunktur jeg også, men har ikke kommet meg så langt som til annet enn å tenke på det.

Skrevet

Når er det vanlig å begynne med modningsakupunktur?

Skrevet

Ja=)

Jeg fikk åpning av det:)

Tok ved sats i nydalen hos klinikk for alle hos Jan Petter.

Fikk til og med rier samme kvelden.Men desverre ga de seg!Men funket:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra føden at de ikke har lov til å sette det før uke 38. Da skal jeg nemlig gjøre det :) Men fikk ikke lov før :)Men er bare en uke igjen til jeg er i uke 38, så ikke så lenge å vente.. Jeg fikk gutten min i uke 38 sist og håper jeg føder den samme uken nå :) Han var 3890 da han ble født , og denne babyen er visst også nokså stor så jeg vil ikke gå helt til termin o",)

Skrevet

Charlotte- fikk du åpning og rier ved/etter første behandling? Hvilken uke var du i da? Jeg har gått 3 ganger nå (startet i uke 37) og har ikke merket så mye i etterkant. Under andre behandling fikk jeg rier, men første og tredje behandling har jeg ikke merket noe til, verken under eller etter..

Har takket ja til akupunktur som smertestillende behandling ved fødsel. Noen med erfaring?

Skrevet

Tror det var ti dager før jeg begynte, om det ikke starter fødsel så kan det hende man får en lettere fødsel. Så etter min ganske lange forrige fødsel, synes jeg det er verdt et forsøk. Har hatt to behandlinger, var idag tidlig, ser ut som den idag hadde noe for seg muligens..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...