sol0709 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Da har jenta vår kommet til verden. 25. juli, termin 24. juli. Våknet i 5 tida med litt smårier. De tiltok utover, men ble ikke forferdelige. Under litt tvil reiste vi til føden klokka 14. Da hadde jeg 5 cm åpning. Riene ble tette, og før jeg visste ordet av det hadde jeg 8 cm. Vannet ble tatt og det gikk fort over til pressrier. Kl. 1605 var prinsessa ute. Ingen epidural eller noe på meg! Det var vondt, men utholdelig, jeg ventet fortsatt på at det skulle bli enda verre. Hun var ute på 4 pressrier. 2 timer på føden, det var ikke mer tid enn jeg trengte! Lykke til til alle dere som fortsatt venter. Plutselig så bare er det i gang.....
meg & to små vampyrer Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Oi, så kjapt og greit også da:) heldiggrisen. Gratulerer så mye med jenta di:)
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer så mye!! Kose dere videre med veslejenta deres
Lilli med småtrolla Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer så masse med jenta di! =) Så fint å lese fødselhistorien din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå