Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg tør påstå at det er mye jamring. For lite sex, for mye sex, for attraktiv mann, for lite attraktiv mann... For lite penger- ædda bædda, det tar ikke lang tid før det kommer ei som skryter av for mye penger... For lyst pudder, for lite klær, for stor kropp, for feit venninne, venninnene kan ikke få barn og det er såååå slitsomt, men hun må høre på mitt kattejammer fordi JEg har rett på å bli sliten, jeg!! Bor for sentralt, bor for øde, bor for dyrt, for lite utdannelse, ikke bra nok utdannelse, lei gubben, lei venninna, lei mora, tanta som røyker og snøen som falt ifjor! Hva?? Kommer ikke barnetrygden idag???!?! Jeg er jo blakk!!! Det må da NAV forstå for faen? Hva- får jeg 10 000 for mye på konto? Ja ja- de kan jo brukes på mannfolk, stoff og fest, så sløser jeg bort resten. Hvordan bil skal vi ha? Hvilket navn skal jeg velge? Er Louise fint? Syns Jordmor Siri det? Kan vi velge det da? Hva om ingen andre liker navnet- kan vi ikke bruke det da? Hva skjer da? Katten min er ute- hva skal jeg gjøre? Nøklene mine er borte- kan du finne de? Kan du se når jeg føder, når jeg har sex, om jeg faker orgasmer eller kommer til å bli rik og lykkelig? Jeg har rier og er i uke 38- er det mulig? Når skal jeg føde? Jeg er så sliten og lei av å være gravid!! Ååååå- kan ikke testen være positiv snart??? ÅÅÅå, jeg har så mye hormoner... Grrr jeg er såååå sinna!! Jeg har fått barnehageplass- men hvem skal betale for den? MÅÅ jeg det selv? Jeg er 16 år og har fått mensen- blir man gravid av det? Hvilken vogn skal jeg kjøpe, hvilken parkdress må jeg ha og hvor mange??? Hvis jeg ikke kjøper en til som hun megga på dib sier- kommer barnevernet og tar meg da? Si meg- hva skjer inni hodet til folk når serveren til BIM// DIB og Babymedia er nede???
Patetica fåkksi Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg tror faktisk du fikk med deg de aller fleste der. Underholdende! Gratulerer
Patetica fåkksi Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Men jeg tror du glemte: Baby, 5 mnd. Hva skal hun ha på seg i dag? SVART FOOORT!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Hva?!! Må han ha mat under Hotel Cæsar???? What the Fuck...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 For mye spark, for lite spark, hs er dust, fastlegen vil ikke sykmelde meg, Kan jeg være syk likevel? For jeg er kvalm- og det KAN jo være omgangssyke? Kan det ha noe å si at jeg testet positivt igår? Hva er telefonnummeret til opplysningen? Hva er nettsiden til nav? Hvor finner jeg ditt og hvor finner jeg datt.... Og dette skal bli mødre?!! Er det rart det pågang hos barnevernet, sier nå jeg...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Har vel fint lite med omsorgssvikt å gjøre at noen ikke finner hjemmesida til nav, vel ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Hvem har nevnt omsorgssvikt? Tror ikke noen som har rent mel i posen trenger tenk de baner.... Denne tråden tar jo for seg jamringen på sidene som virkelig får meg til å lure på om disse jamrerne er klar over hvilken oppgave de får i egenskap av å bli foreldre.......
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 *ler* Og dette skal bli mødre?!! Er det rart det pågang hos barnevernet, sier nå jeg... Anonym Tydeligvis en anonym som mener det?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #15 Skrevet 1. august 2009 Du glemte "JEG HATER SVIGERMOR! HUN SKJØNNER IKKE EN DRITT!" Ellers fikk du med deg alt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #16 Skrevet 1. august 2009 Mylian føler seg litt truffet av tråden- ellers tror jeg sutrerne har tatt hintet ))
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #17 Skrevet 1. august 2009 Må ikke glemme "sønnen min slo hodet sitt, skal jeg ta han til legen eller ikke?"
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #18 Skrevet 1. august 2009 "det er ferie, hvor skal jeg gjøre av barna mine? Vil heller jobbe". Klassiker den der.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #19 Skrevet 1. august 2009 Ha ha ha, skikkelig bra skrevet, HI :-D Mylian er lam i bakhodet, ikke hør på henne.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #20 Skrevet 1. august 2009 Mylian er langt ifra lam i bakhodet mener nå jeg!
Gjest Skrevet 1. august 2009 #21 Skrevet 1. august 2009 hehe, denne tråden var ti ganger morsomere enn jeg forutså.
Trillet Skrevet 1. august 2009 #22 Skrevet 1. august 2009 Kan jeg spise dette eller denne? Er det ikke farlig da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå