Gå til innhold

Flere planleggende?


Marii

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg er nå helt klar for nr. 2 og hadde vært supert med august baby neste år.. Må bare overbevise mannen min først, og det kan ta sin tid da han er meget fornøyd med han vi har.. Har du noen fra før?? Jeg har en gutt født mai -08..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei!

Nei jeg har ingen fra før, så det blir vår første i såfall! Håper bare vi ikke må prøve i et halvt år =O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere begynt prøvingen?? varierer jo veldig hvor lang tid det tar, gikk veldig fort med meg første gang... Håper det klaffer fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke mulighet til å ta imot et barn før på slutten av neste sommer, så det blir å prøve fra oktober. Men i min familie får alle barn på første forsøk, så får håpe jeg er like heldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Håper det klaffer i august ja:) Ventet lenge nå, prøvd siden mars mnd, mistet 2 ganger siden det.

Håper på full klaff i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med! :) TR kom idag, så er nå inne i 4pp på nr 2. Førstemann er født i aug -08, så blir akkurat 2 år imellom hvis det klaffer nå. Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp......planlegger augustbarn hær:) Har liksom villa drøya med prøvinga fram til nå, da vi ikke vil ha barn midt på sommer`n. Så nå får vi håpe at det klaffer i løpet av november;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble ikke juli, så nå håper vi på august :D noe senere vil ikke passe like bra med tanke på at jeg er student.. *krysse fingre for oss alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på nr 2 her vi... har en 07 gutt fra før så syns det er på tide... mistet 2 ganger nå, så krysser alt for at det skal klaffe denne mnd.. ;) Lykke til alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Krysser fingrene for at nr 2 kommer i august 2010 =)

Er i vår 1pp så håper det klaffer på første. Får vite det om ca 1 uke satser vi på. Hadde el for 1 uke siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Fikk positivt resultat i går, så då satsar me på at det blir ein august unge og at den ikkje blir født like tidleg som storebroren.

Hipp hurra:) og litt skummelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...