Gå til innhold

bf vil betale meg for å ta abort!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helst litt sjokka, vi styrte på i et hallt år også ble jeg gravid (uplanlagt selfølgelig). Jeg klarte ikke gjennomføre abort selv om jeg var inne på tanken og vurderte det.. Nå vil han betale meg for å reise til Sverige å gjennomføre abort..

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, når jeg ikke klarte utføre abort før uke 12 forventer han da at jeg skal greie det nå 4mnd på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjarmerende. Ta i mot pengene og be ham dra til helvete, han kommer ikke til å bli noe mer sympatisk med tiden så du kan like gjerne cashe inn.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg syns du skal ta pengene og drite i aborten.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

For en fyr. Ta pengene og spytt på han!

Skrevet

Det der er ingen mann engang!

Ta pengene og stikk! :)

Skrevet

Huff, han må være redusert. Lykketil med svangerskap og fødsel. Det går så bra uten han!

MM

Skrevet

ingen penger, uansett sum kan være bedre enn et barn.

det har du forstått og det er bra =)

men jeg ikke ta imort pengene fra han, det kan skape bråk.

kom deg vekk fra han og finn ekte kjærlighet!

=)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å ta imot pengene. Som anonym 15.13 sier så blir det nok bare bråk, jeg ønsker å ha et noelunde forhold til bf når barnet kommer for barnet sin del.

Kansje han tar til vet når han ser hva som faktisk er der inne.. Jeg har alltid sett på han som oppegående, så jeg fikk litt sjokk når han kom med denne.. Tror nok det har litt med reaksjonen hans å gjøre??

HI

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken sum han mente dette barnet var verdt?

Usmakeligt, men han er nok ike alene om å prøve seg.

Har han noen som helst kunnskap om svangerskap, aner han hva et 4 mnd gammelt foster er??

Skrevet

Det som det koster å gjennomføre aborten i sverige, ca fra 6000-15 000kr står det på nett. Litt forskjellig etter hvor du leser.

Jeg har nok mine tvil på at han faktisk vet det, derfor sa jeg til han at jeg hadde satt pris på at han var med på ul neste gang så han fikk se hva som befant seg der..

HI

Skrevet

hæ? går det an å ta abort senere enn uke12 i sverige???

...og ja,ja....ikke helt normalt å foreslå kanskje..skulle jo tro han var over det verste sjokket nå. men får håpe det blir bedre og han vill ha et forhold til barnet sitt eller så går det så bra uten også:) lykke til!!!

Skrevet

I sverige har de abort grensen på uke 18, mellom uke 18 og 22 må de søke.. Men skal norske kvinner komme til Sverige å ta abort må de betale kostnaden av aborten selv.

Skrevet

hm..det visste jeg ikke..og jeg bor her... litt skuffa må jeg si. er ikke i mot frivillig abort men liker IKKE at de flytter grensen fremover. uke 18 er jo ganske langt på vei synes jeg....

Skrevet

Har ikke Danmark frem til uke 21?

Skrevet

jo,i danmark tror jeg man kan gjøre det enda lenger...så en dokumentar om de som tok"abort" etter uke 30 tror jeg med en medisin som stoppet hjertet til babyen.... håper ikke de flytter grensen! har man ikke bestemt seg før uke 12 så tror jeg ikke man vill...og skulle det bli slutt med bf eller noe i ettertid så er ikke det god nok grunn..og er det noe galt med baby så kommer jo det i en egen kategori uansett.... skjønner virkelig ikke vitsen....

Skrevet

Det med å telle fingre osv;

Om en virkelig hadde fått sett et foster på 15-16 uker, så hadde en ikke klart å ta abort da.

Et foster på denne størrelsen har ALT, unntatt ytre ører. De har negler, de har dun, ja alt. De ser ut som en veldig liten for tidlig født. Samme hudfarge som andre for tidlig fødte(lillarosa), med blodårer som viser. Men de er helt like de som er født veldig tidlig, men som overlever.

Jeg har sett 2 foster abortert i ukene 15 og 16, så jeg vet godt hvordan de ser ut da. At det er lov, sier jeg bare! FY!

Skrevet

I know, derfor jeg sa til bf at det var heller uaktuellt! Jeg vil ha han med på ul så han kan se. Han har vert stepappa før og jeg tror han kommer til å få en annen tone i pipa når ungen kommer og det faktisk er hans egen unge.. HI

Skrevet

For en ekkel fyr. Jeg ville tatt Pila sitt råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...