Gå til innhold

NRK2 klokka 2210 i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi kan ha godt av å se denne mange av oss her inne....Litt lekkasje ved latter,- blir nok bare småtteri,- og redsel for revning blir litt mindre skummel når man ser hva andremå gjenomgå,-UTEN å få hjelp for det....

Så ikke denne forrige gang den gikk, men leste en reportasje i DAgbladet en gang om dette temaet..

Sterke historier, mange tragedier, samtidig så ser man at det skal så lite til for å hjelpe..Og ikke minst, man skjønner at det er ikke så ille å føde i Norge alikevel:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier du ikke hvilket program det er snakk om????

Skrevet

He-he :o) Trodde alle visste det da...

Dokument... et eller annet..Har hatt en slik dokumentarserie fra Afrika pågående i hele sommer på NRK2,- noen uker ihvertfall..Husker ikke hva programmet het i farten jeg....Men tror det er "Dokumentar:- Afrika" eller noe sånt,- og "dagens episode" er da om Kvinner som får hjelp med skader etter fødsler :o)

Skrevet

Uhhh-.... Ingen tvil om at det er godt å bo i Norge. Takk for tipset.

Skrevet

grad 4 (total) ruptur er det vel snakk om her og dermed lekkasje fra analåpning. Disse jentene blir bortvist fra familien da det hele tiden renner avføring av de og de derfor lukter. Forferdelig tragisk.

Skrevet

SKjønner at det kommer mye tragisk frem,- men som jeg leste det i programinnholdet så er det på en måte et "Lykkelig program" alikevel, fordi vi får se de som får hjelp...Så om man er istand til å la være å tenke på alle som ikke får hjelp, så er nok dette et supert program..

Jeg selv er faktisk fyktelig usikker på om jeg skal se det,- nettopp pga at jeg har tendens til å tenke på de som ikke får hjelp...Men samtidig så hadde det vært fint å vite hva som skjer i andre land, hvor lite som skal til for å hjelpe folk og at MITT liv ikke er så ille som det føles noen gang:o) Jeg vet at jeg trenger slike perspektiv "slengt i trynet" noen gang for ikke å glemme å være takknemmelig for alt jeg har :o)

Skrevet

Og anonym 1457 er meg :o) Gammel vane, vond å vende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...