Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 jeg har tatt cerazette i åtte dager nå.. de siste fire dagene har jeg grått flere ganger hver dag, og svingt mellom trishet og sinne/surhet mot samboeren min.. Jeg tipper dette er bivirkninger av cerazette... poenget er... kan disse bivirkningene bli mindre fremtredende hvis jeg holder ut en stund til?.. noen som har erfaring? Jeg kan ikke ha det som nå ihvertfall! Jeg gråter både hjemme og offentlig.. Begynte å gråte i butikken i går... er helt på gråten hele tiden og det skal nesten ingenting før tårene flommer over!..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 det må da være noen som vet noe om dette! Cerazette blir jo hevet etter alle nybakte mødre!?
<3 N & M <3 Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 hei:) bivirkningen kommer nok ikke til å bli noe mindre. ei venninne av meg bli sånn som deg når hun går på de. og blir rett og slett deprimert av de. og det eneste som hjelper er å slutte på de. jeg hadde også bivirkninger av de, men jeg ble bare dårlig...(kvalm og slikt)
Ranveig R Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Vektoppgang, nedsett sexlyst og blødningsforstyrrelser er dei bivirkningane eg har fått. Det har ikkje blitt bedre etter 7 mnd, men no klarar eg i det minste å tvinge vekta litt nedover igjen med dagleg trening.
><><><liten jente><><>< Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 eg blødde i ett... stoppet ikke før eg sluttet på de... dritt piller..
Lemonia Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Mine bivirkninger forsvant ikke. Etter fire måneder orket jeg ikke mer og sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå