Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Vi har lyst å flytte dit. HVordan er det for barn å vokse opp der?? Noen områder som er bedre enn andre, som vi bør kikke etter hus i? Hvordan er det med barnehagedekning i Ullensaker?
s82 Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jepp er fra jessheim. Er fornøyd med barnehage og det som er. Ville bodd litt utenfor isåfall, bor tre km fra sentrum og da skal barna gå på en annen skole som ligger enda litt lenger ut på 'landet'. Greit for da slipper de trafikken. Er kjempe fornøyd med barnehagen, går i privat barnehage hoppensprett, de har 5-6 barnehager og turnhall for barna... Der tilbyr de turn og dans for de minste. Har også bodd på kløfta, veldig fint sted...
icls Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Ja..jeg er fra jessheim.Bor ikke der akkurat nå,men er født og oppvokst der....er et veldig supert,rolig og fint sted.Bor ca 1 mil unna nå. Hvilken skole skal de gå på som ligger enda litt lenger ut på landet da....3 km utenfor Jessheim er jo ikke mye...jeg bare lurte siden jeg er ganske kjent der???Nysgjerrig da...hehe. Barnehagedekkningen er superbra i Ullensaker...og det er mange barnehager...du har vifo barnehagene,hoppensprett som hun andre nevner...de har mange rundt omkring...du har læringsverkstedet som også er super har jeg hørt.Det finnes mange flere,husker ikke hva alle heter jeg. Det har jo vært en del innflytting grunnet Gardermoen så det er ganske bra dekning ang barnehage og skoler.
s82 Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Algarheim.. Nei ikke langt men passe, kan sykle til senteret... Det er passe..
icls Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Å ja.....Algarheim ja....det er ikke langt unna Jessheim..det er sant...og passe å sykle til senteret...er enig der.Ja,da er jeg med på skole litt lenger ut på landet ja...og absolutt ikke fare for trafikken og barn.Algarheim er ålreit det.....litt utenfor og ikke langt til sentrum :-)
Virvelvind* Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Jeg bor på Jessheim, flyttet hit for 2 år siden. Venter vårt første barn, og vi er veldig fornøyd med stedet vi bor, og mulighetene vi gir barnet vårt i oppveksten. Vi bor på Skogmo forøvrig... Det er full barnehagedekning i Ullensaker kommune på store baser (3-6 år), og er bortimot full barnehagedekning for småbarn. (0-3 år). Jobber selv i privat barnehage på Skogmo, og vi kommer til å ha gutten vår der senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå