Gå til innhold

En nyfødt og en på 2,5 år...ang vogn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg lurer bare på om vi trenger å kjøpe dobbel vogn..eller bruker ikke barn på 2,5 år så mye vogn?

Vi venter nr 2 i månedskifte mars/april.. så er jeg litt usikker på om vi må ha ny vogn eller ei :)

Hun er jo veldig flink til å gå allerede..men vogna er veldig god å ha på lange strekninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skatten vår er to år og tre mnd når lillebror kommer, og vi har ingen planer om dobbeltvogn! Vi skal derimot kjøpe sånn ståbrett for å feste på vogna! Håper han kommer til å like det :)

Skrevet

Jeg ville hatt tvillingvogn, men det er meg da...

Vi har en gutt som er 3,5 år nå, og han går jo ikke akkurat fort... En "snartur" på butikken tar fort en time uten vogn, og det orker jeg rett og slett ikke hver dag. Det er noen uker siden vi har brukt vogn nå da, men så har vi ferie, og da har vi det jo ikke travelt heller. I hverdagen ville jeg helt klart hatt vogn.

Det finnes mange kjempebillige tvillingvogner på finn.no :)

Skrevet

Blir 2,3 år mellom mine og er hjemme med begge, vi skal ikke ha søskenvogn. Som oftes tar jeg nok babyen i bæresjal og sportstrillen til storesøster. Noen ganger blir det kanskje også bagvogn til baby og storesøster på egne ben (men det er kun om vi holder oss i næreområdet tipper jeg)

Skrevet

Hei. Jeg har en snuppe på 2 år nå og venter en liten en 4 sept. Vi har bestillt en vogn til. Må ha en barnevogn til snuppa i barnehagen. Sover en lur fortsatt hver dag. Så det spørs jo helt på barnet hva man trenger. Vi sjangser ikke på at ho ikke sover noen lur når den lille kommer.

Skrevet

jeg har 2,5 år mellom mine 2 første, jeg kjøpte tvillingvogn etter å ha brukt søskenbrett i en md. Takk og lov for det. Det er ikke noe særlig med en 2 åring som griner for at han er sliten av å stå på ståbrettet når nybabyen sover rett foran han...

Skrevet

Vi kommer til å få 2år og 9mnd mellom våre og vi kommer ikke til å ha tvillingvogn. Har ikke tenkt ut detaljene ettersom jeg bare er ca5 uker på vei, men regner med vi kjøper et ståbrett. Eldste kommer til å gå i barnehagen og da er det bare turen frem og tilbake dit hvor vi kommer til å gå daglig alle tre. Handling ol kommer jeg til å gjøre mens han er i barnehagen evt med bil. Hvis vi skal gå langt i helger el, så kommer vi til å bruke trilla i tillegg og vi kommer nok også til å bruke meitai/babybjørn å bære i hvis jeg skal gå lang med begge alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...