Gå til innhold

Middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei. Har fortiden 5 mager jeg skal mette og 2 av dem er aldri helt fornøyd med middagen. De klager annen hver gang.

Mest lyst å gi dem brødskiver for jeg gidder snart ikke middagsgreier mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget kylling chop suey, på en oppskrift jeg har fått på DIB faktisk, Veldig god.

Ungen elsker det.

Skrevet

pølser? trenger ikke så mye krefter for å lage det...

Skrevet

Her skal vi ha kyllingstrimler, kalkunpølse skjært opp i biter med wok-grønnsaker og så poteter som er skjørt opp i båter og stekt i ovnen pluss ost og urter saus. NAM!

Noe annet som er godt er å kjøpe bali kyllinggryte, tacolefser, en stekt kylling og en boks rømme. Så lager du baligryten, rensker kyllinger og tar den oppi pluss en hel boks med rømme. Fyller tacolefsene med gryten ruller de sammen og legger nedi en ildfastform med ost oppå. Tar 10 min å lage pluss steketid helt til osten blir gyllen. :)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jentene har valgt og da blir det medisterkaker:-) Hjemmelaget saus, poteter og blomkålpure

Skrevet

Hadde kalkun i går så i dag blir det rester.

Ris, karrisaus, amerikanskblanding og kalkun blandet sammen i en gryte:)

Skrevet

kjøttkaker, poteter og gulerøtter! hadde en kjøttdeig jeg måtte bruke, og Lukas elsker det! :D

Skrevet

Er 13-åringen som lager middag i dag, men tror han skulle lage grønnsakssuppe med kjøttpølsebiter i.

Skrevet

Pølsegrateng?

Vi skal ha stekte pølser, poteter,kålrabistappe og brokkoli. Jobber seint idag så blir lettvint:)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Vi skal på hytta, så det blir enkelt - taco... Kjøper sikkert baguetter eller noe å ha på veien, vi kjører i 3-tiden så det blir jo midt i middagstider...

Skrevet

karbonader og spagetti med stekt løk og ketchup:) enkelt og godt

Skrevet

Tror det blir hjemmelaget pizza her,har invitert mamma og søsknene mine.

Hvis ikke de har lyst på noe annet,men årker ikke noe avansert,har hatt så mye middagsgjester i det siste og hadde vært deilig og kose seg litt i kveld også,mannen kommer hjem i ettermiddag:)

Skrevet

her blir det indisk, kylliing og sånn krydderblanding med nanbrød og raita til...namnam

Skrevet

hær blir d pølse og brød på gutta:):) jeg er så lei av å finne ut middag,mannen er på sjøen så er litt tomme for ideer.

Skrevet

Her står det en nydelig, hjemmelaget pizza i ovnen som vi spiser sammen med småen før han skal legge seg!:-)

Skrevet

Stekt kyllig, saus, byggris, salat og hjemmelaget foccacia brød! Mmmmm! Spiser alle, både store og små

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...